Η ζενερ dp50 ειναι ενταξει. την ελενξα ειναι οκ. λεω μηπως ειναι ο μετασχηματιστης υψηλης αλλα δεν ξερω πως να τον ελενξω.. αν υπαρχει κανενα manual γιατι δεν το εχω..