Αν το ψυγειο θελει υγρα πας για καινουργιο γιατι εχει εσωτερικη διαρροη. Η βλαβη αυτη δεν επισκευαζεται και το μονο που κανουμε ειναι συμπληρωμα και οσο κρατησει.
Αν πας σε αυτην την διαδικασια να ξερεις οτι απο την στιγμη που θα σου βαλει ο τεχνικος υγρα δεν θα πρεπει να το βγαλεις απο την πριζα γιατι θα τα χασει αμεσως.




Απάντηση με παράθεση