Το χειμώνα πάντος δεν βγάζει κανένα απολύτως πρόβλημα...σκυλια μηχανήματα τόσα χρόνια συνεχόμενη λειτουργεία και ούτε ένα ευρώ για επισκευή!Το μόνο που βλέπω να θέλουν σίγουρα αλλαγή είανι τα λάστιχα!ειναι ακριβά υπάρχουν στην αγορα?
Το χειμώνα πάντος δεν βγάζει κανένα απολύτως πρόβλημα...σκυλια μηχανήματα τόσα χρόνια συνεχόμενη λειτουργεία και ούτε ένα ευρώ για επισκευή!Το μόνο που βλέπω να θέλουν σίγουρα αλλαγή είανι τα λάστιχα!ειναι ακριβά υπάρχουν στην αγορα?