Και η ιστορία συνεχίζεται….
Τελικά έκανα όλους τους ελέγχους και είναι όλα οκ…. Το πρόβλημα τελικά ήταν τόσο γελοίο που ντρέπομαι και να το πω…. Βουλωμένο σωληνάκι που βγάζει τα νερά η ψύξη…. Έλεος θα μου πείτε μερικοί….. Τεσπα πλέον το ψυγείο δε πιάνει πάγο. Τις πρώτες μέρες δούλευε κανονικά αν και τα επίπεδα της θερμοκρασίας ήταν χαμηλά παρόλο που οι διακόπτες ήταν σχεδόν στο φουλ! Μονο όταν έβαζα λειτουργία super κρύωνε καλά!!! Μετά από 2 εβδομάδες ξαφνικά το ψυγείο παγώνει τα πάντα !!κατεβάζω θερμοκρασία και η συντήρηση είναι οκ!η ψύξη φουλ! εχθές το βράδυ ακούω alarm! Βλέπω σφυρίζει το alarm χαμηλής θερμοκρασίας ενώ το ψυγείο είναι παγωμένο και δουλεύει ασταμάτητα……καμιά ιδέα????




Απάντηση με παράθεση