Αρχικό μήνυμα από agis68 Oπωσδήποτε ενα UTP καλώδιο. Απλά δεν κατάλαβα αν τελικα το πρόβλημα ειναι απο τη παροχη του ΟΤΕ και μετα ή πριν...Και ποιο χωριο είναι μπας και βγουμε και συντέκνοι? Ευχαριστώ. Όχι δεν είναι του ΟΤΕ το πρόβλημα. Τί καλώδιο να χρησημοποιήσω με ενδιαφέρει.!!! Από Νότιο Ρέθυμνο Ν Κασωτάκης
Όροι Χρήσης