Παράθεση Αρχικό μήνυμα από agis68 Εμφάνιση μηνυμάτων
Oπωσδήποτε ενα UTP καλώδιο. Απλά δεν κατάλαβα αν τελικα το πρόβλημα ειναι απο τη παροχη του ΟΤΕ και μετα ή πριν...Και ποιο χωριο είναι μπας και βγουμε και συντέκνοι?
Ευχαριστώ.

Όχι δεν είναι του ΟΤΕ το πρόβλημα.

Τί καλώδιο να χρησημοποιήσω με ενδιαφέρει.!!!

Από Νότιο Ρέθυμνο

Ν Κασωτάκης