Νίκο αν δεν βγάλεις άκρη κάνε ένα με παθητικά υλικά http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=56454,
και σίγουρα δεν θα ακούσεις διαφορές.
Νίκο αν δεν βγάλεις άκρη κάνε ένα με παθητικά υλικά http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=56454,
και σίγουρα δεν θα ακούσεις διαφορές.
Αυτό το έχω στο μυαλό μου σαν τελευταία επιλογή γιατι οποιοδήποτε σχέδιο κι αν δώ, δεν έχει πάνω limiter. Φοβάμαι να βάλω κάτι άλλο μην πάρω στα χέρια τις κόρνες...
Αν δεν βγάλω ακρη πρώτα θα πάω στον τύπο που τα έφτιαξε να ρωτησω και αν δεν μου πει και πει να πληρώσω, τότε πάμε στα απλά..
Ευχαριστώ πάντως!![]()
Για limiter μπορείς να βάλεις μια λάμπα πυρακτώσεως σε σειρά.
Το ξέρω αυτό αλλά δεν τα έχω και τόσο εμπιστοσύνη... Δεν νομίζω κανει την ίδια δουλεια με το crossover που έχω..
Παλιόφιλε πάρε πέτα τα αυτά τα crossover και βάλε πυκνωτή 3.3uF/250v bipolar σε σειρά με το + της κόρνας και μετά τον πυκνωτή ακριβώς βάλε λαμπάκι 12v/5w σε σειρά με το + της κόρνας. ΌΧΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ!
Ούτε εγώ είχα εμπιστοσύνη στα λαμπάκια αλλά εσωζα πολλές κόρνες έτσι και ειδικά στο αυτοκίνητο που έπαιζα με 1.1kW rms σε κάθε πόρτα!
Μεγαλο λαθος το να βαλει εναν πυκνωτη και μονο στην σειρα.Βεβαια δεν γνωριζουμε και χαρακτηριστικα μεγαφωνου και tweeter,ομως κατι μου λεει πως το πηνιο της φωτογραφιας το χρησιμοποιει η περιφιμη celestion σε driver.Σε επαγγελματικα κυκλωματα σαφως και χριαζεται για να ξεκιναει την ανοδο των μεσαιων-ψηλων συχνοτητων στους κυκλους που πρεπει και να διορθωνει ως φιλτρο τις ανεπιθυμητες κορυφωσεις συχνοτητων (κραξιματα στα μεσαια και καψιμο του διαφραγματος)Ισως το πιο πιθανο να υπαρχει ενα low woofer στην καμπινα που να μην ενοχλουν οι 500-700 κυκλοι ωστε να χριαστει φιλτρο σε σειρα (να τους πνιξει).Πιστευω η μαρκα του πηνιου να ειναι (anthrax) και τα εχω δουλεψει πολυ,ειναι καταπληκτικα!
Πάρα πολύ κατασκευαστές επαγγελματικών ηχείων χρησιμοποιούν λάμπες πυρακτώσεως η ptc, δες το pdf παρακάτω που αναφέρεται στο τελευταίο.
http://www.bourns.com/pdfs/AppNotes_LSCN.pdf
Και δυο κυκλώματα που είχα με τρανζίστορ που πάλι το ένα χρησιμοποιεί λάμπα.
![]()
Η λάμπα δεν "ρίχνει" καθόλου τον ενισχυτή?
Αυτό με το pct μ'άρεσε! Νομίζω κάτι τέτοιο κάνουν και αυτά που έχω.. Μετα απο ώρα στο τέρμα, έπεφτε η απόδοση των κόρνων και αναρωτιόμουν γιατί...
Πως το ρυθμίζω να σταματάει σε συγκεκριμένη στάθμη και πως θα είμαι σίγουρος πως αυτή η στάθμη δεν είναι βλαβερή για τις κόρνες μου?
Βρήκα και αυτό:loudspeaker protector r.pdf
Το ρελέ τι ρόλο βαράει? Μήπως αντικαθιστά την λάμπα?
Να πω ότι οι κόρνες μου είναι οι celestion hf50 και είναι 50W στα 16Ω
Ο ενισχυτής είναι 350Wrms @ 8Ω και 525Wrms @ 4Ω.
Τα Woofer είναι 400Wrms @ 8Ω
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PCMan : 24-06-11 στις 06:24
Ούτε που τον γαργαλάει τον ενισχυτή, για αυτό η λάμπα μπαίνει μετά τον πυκνωτή....
Κάνε ότι σου είπα και δεν θα το μετανιώσεις....
Μην ψάχνεις να βρείς κάτι το πολύπλοκο με τρανζίστορ κλπ για να είσαι "σίγουρος".... Αυτή τη πατέντα την κάνει χρόνια τώρα η Beyma, Celestion, Peavey, JBL κλπ στα επαγγελματικά τους ηχεία με ένα απλό πηνίο, πυκνωτή και μια λάμπα 12v/5w, επίσης θυμάμαι τα πρώτα μου ηχεία Technics είχαν πίσω στους κονέκτορες της εισόδου απο τον ενισχυτή μια "ηλεκτρονική ασφάλεια" που δεν ήταν τίποτα άλλο απο έναν κλασικό ρελέ 0.8Α που όταν ξεπερνούσε τα επιθυμητά επίπεδα ισχύος στο τουίτερ άνοιγε η ασφάλεια και έπρεπε να πατήσεις το κουμπάκι για να κλείσει και να παίξει το τουίτερ (Κοίτα να δεις πατέντα οι Ιάπωνες στα '80s).
Το κυκλωματάκι που ανέβασες αν κατάλαβα καλά μόλις "διαβάσει" παραπάνω τάση/ρεύμα απο αυτό που "ορίζει" η αντίσταση R2 τότε "ανοίγει" το ρελέ για να κόψει την παροχή στο μεγάφωνο και μόλις επανέλθει η ισχύς στα επιθυμητά επίπεδα τότε ξανακλείνει το ρελέ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Danza : 24-06-11 στις 09:18