Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Με το μάτι πως κατάλαβες το βραχυκύκλωμα???
    Δώσε καμιά φωτο.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη jdm
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Λάρισα
    Μηνύματα
    80

    Προεπιλογή

    Δώσε μας παραπάνω πληροφορίες, μέτρησες τα εξαρτήματα και ήταν χαλασμένα; σε πιο σημείο του κυκλώμματος
    ακριβώς βρίσκονται; τι άλλα εξαρτήματα βρίσκονται γύρω τους;

  3. #3
    Το avatar του χρήστη papkir
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    203

    Προεπιλογή

    καλησπερα κι ευχαριστω σας , η αντισταση R138 3.3 ωμ ηταν καρβουνιασμενη και ο πυκνωτης c 118 470μf βραχυκυκλωμενος ( μετρηθηκε με καπασιτομετρο) , σας στελνω και αποσπασματα απο το σχηματικο , θα ανεβασω αργοτερα και φωτος
    ευχαριστω
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    • Τύπος Αρχείου: jpg grun1.jpg (155,5 KB, 41 εμφανίσεις)
    • Τύπος Αρχείου: jpg grun2.jpg (113,5 KB, 33 εμφανίσεις)
    η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη

  4. #4
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Ο πυκνωτής έφαγε την αντ/ση αλλά μπορεί να υπάρχει και άλλο πρόβλημα από το τρο/κό, που δεν φαίνεται στο σχέδιο.

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Αποστόλης1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    papkir (23-06-11)

  6. #5
    Το avatar του χρήστη jdm
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Λάρισα
    Μηνύματα
    80

    Προεπιλογή

    Για να πάρουμε τα πράμματα με την σειρά !
    Έβαλες την συσκευή σε λειτουργία; στο τροφοδοτικό έχεις τα 14,5v και 9,8v μετά την ανόρθωση όπως αναφέρει το σχηματικό; όπως είπε και ο Αποστόλης πιθανόν να υπάρχει πρόβλημμα και στο τροφοδοτικό οπότε ξεκίνα από εκεί.

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον jdm για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    papkir (23-06-11)

  8. #6
    Το avatar του χρήστη papkir
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    203

    Προεπιλογή

    δεν μετρησα τασεις και ρευματα , με την τροφοδοσια μονο το μοτερ της κασσσετας λειτουργει , αλλα εχεται δικιο θ αρχισω απο την τροφοδοσια
    ανεβαζω και φωτο μηπως βοηθησει
    ευχαριστω σας πολυ
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη

  9. #7
    Το avatar του χρήστη papkir
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    203

    Προεπιλογή

    παιδια να ρωτησω αν ηταν απο τροφοδοτικο δεν θα επρεπε να καουν οι ασφαλειες του ;
    η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη

Παρόμοια Θέματα

  1. Επισκευη Τροφοδοτικου!
    από D-NAME στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-10-10, 13:15
  2. επισκευη τηλεορασης
    από dj_mike στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-07-09, 20:16
  3. ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟΥ
    από kiriakos__k στο forum Εργαλεία & Όργανα Μέτρησης
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-05-09, 10:00
  4. ΕΠΙΣΚΕΥΗ BLUSKY TV
    από gbelogianis στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-03-09, 14:00
  5. Επισκευη TV
    από D-NAME στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-07-04, 16:06

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας