Με το μάτι πως κατάλαβες το βραχυκύκλωμα???
Δώσε καμιά φωτο.
Με το μάτι πως κατάλαβες το βραχυκύκλωμα???
Δώσε καμιά φωτο.
Δώσε μας παραπάνω πληροφορίες, μέτρησες τα εξαρτήματα και ήταν χαλασμένα; σε πιο σημείο του κυκλώμματος
ακριβώς βρίσκονται; τι άλλα εξαρτήματα βρίσκονται γύρω τους;
καλησπερα κι ευχαριστω σας , η αντισταση R138 3.3 ωμ ηταν καρβουνιασμενη και ο πυκνωτης c 118 470μf βραχυκυκλωμενος ( μετρηθηκε με καπασιτομετρο) , σας στελνω και αποσπασματα απο το σχηματικο , θα ανεβασω αργοτερα και φωτος
ευχαριστω
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη
Ο πυκνωτής έφαγε την αντ/ση αλλά μπορεί να υπάρχει και άλλο πρόβλημα από το τρο/κό, που δεν φαίνεται στο σχέδιο.
papkir (23-06-11)
Για να πάρουμε τα πράμματα με την σειρά !
Έβαλες την συσκευή σε λειτουργία; στο τροφοδοτικό έχεις τα 14,5v και 9,8v μετά την ανόρθωση όπως αναφέρει το σχηματικό; όπως είπε και ο Αποστόλης πιθανόν να υπάρχει πρόβλημμα και στο τροφοδοτικό οπότε ξεκίνα από εκεί.
papkir (23-06-11)
δεν μετρησα τασεις και ρευματα , με την τροφοδοσια μονο το μοτερ της κασσσετας λειτουργει , αλλα εχεται δικιο θ αρχισω απο την τροφοδοσια
ανεβαζω και φωτο μηπως βοηθησει
ευχαριστω σας πολυ
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη
παιδια να ρωτησω αν ηταν απο τροφοδοτικο δεν θα επρεπε να καουν οι ασφαλειες του ;
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη