Τελικά άλλαξα τον πυκνωτή που αναφέρατε και ολα καλώς(με δυσταγμό μήπως είναι και ο κρύσταλος.Σας ευχαρηστώ πολύ για τις συμβουλέσας και φυσικά για τον πολύτιμο χρονο σας.