Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 139

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη jimk
    Μέλος
    Όνομα
    dimitris
    Εγγραφή
    Sep 2004
    Περιοχή
    space
    Μηνύματα
    64

    Προεπιλογή

    για πρωτη φορα εγραφη στο τεβε ειναι 430 το διμηνο.η φορογια ειναι 45 τοις εκατο αλλα για καποιο ποσο και πανω αν δεν κανω λαθος πανω απο 35χιλ ευρω το χρονο,επιμελητηριο ειναι μια φορα το χρονο κανα 30αρι ευρω.σε γενικες γραμμες δεν ειναι οτι καλυτερο το τεβε αλλα πιστευω οτι αμα εισαι καλος στην δουλεια σου δεν θα εχεις προβλημα ενα μεροκαματο θα το βγαζεις..μπορεις και να πουλας με μπλοκακι αλλα μαζι με εγκατασταση δηλ ενα δορυφορικο πιατο + την εργασια.. Ποιο ευκολο ειναι να κανεις εναρξη και πολυ ποιο δυσκολο να κανεις διακοπη.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη spiroscfu
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Κέρκυρα
    Μηνύματα
    1.046

    Προεπιλογή

    Αν ξέρει κάποιος αν θέλω να νοικιάσω ένα μαγαζί που ο προηγούμενος νοικάρης έκανε την ίδια δουλεία και τώρα έχει συνταξιοδοτηθεί,
    θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα? θα χρειαστεί να πληρώνω περισσότερους δασμούς-φόρους?

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    sot
    Εγγραφή
    Aug 2005
    Περιοχή
    ΧΟΛΑΡΓΟΣ
    Μηνύματα
    31

    Προεπιλογή

    Εξαρταται απο τις διαθεσεις του εφορου.. Λεγεται φημη και πελατεια, και μπορει να φορολογηθει επιπλεον εφαπαξ,

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    100

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από spiroscfu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ξέρει κάποιος αν θέλω να νοικιάσω ένα μαγαζί που ο προηγούμενος νοικάρης έκανε την ίδια δουλειά και τώρα έχει συνταξιοδοτηθεί, θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Θα χρειαστεί να πληρώνω περισσότερους δασμούς-φόρους;
    Οι "δασμοί" είναι για τις εισαγωγές...

    Οι φόροι και η "υπεραξία" έχουν νόημα όταν αγοράζεις, πουλάς ή κλείνεις (!) μια επιχείρηση. Ο "αέρας" του καταστήματος θα μπορούσε να ζητηθεί από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου αλλά τη "μεσαιωνική εποχή" (σήμερα) θα τον κατηγορούσες για "μάγο" (αν πιστεύει σε σίγουρο κέρδος).

    Σε περίπτωση που κάνεις έναρξη επιτηδεύματος ή μεταφορά έδρας απλά θα χρειαστεί να περάσει υπάλληλος της εφορίας για αυτοψία (ότι υπάρχει η έδρα).

    G
    .

  5. #5
    Το avatar του χρήστη spiroscfu
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Κέρκυρα
    Μηνύματα
    1.046

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστώ!

  6. #6
    Το avatar του χρήστη spiroscfu
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Κέρκυρα
    Μηνύματα
    1.046

    Προεπιλογή

    Θα ήθελα αν ξέρει κάποιος να μου πει, πόσο είναι μια λογική αμοιβή για έναν λογιστή που θα αναλάβει μια ατομική επιχείρηση χωρίς υπαλλήλους,
    με στόχο αυτής επισκευές,κατασκευές,αυτοματισμοί και κάποιες ενδοκοινοτικές αγορές που μπορεί να γίνουν,
    σε ένα γραφείο που μου σύστησαν μου είπαν 75€+23% το μήνα και μου φάνηκαν αρκετά εξυπηρετική και ενημερωμένη , τι τιμές περίπου παίζουν +/-?


    Και μια τελευταία άν κάνω την έναρξη τώρα θα πληρώσω την έκτακτη εισφορά ελεύθερου επαγγελματία του 2011 και φυσικά του 2012 (σε 2-3 μήνες).

  7. #7
    Το avatar του χρήστη -nikos-
    Μέλος
    Όνομα
    ΝΙΚΟΣ
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    εν πλω
    Μηνύματα
    38

    Προεπιλογή

    νωμιζω οτι σου ειπαν ακριβα
    η ταριφα ειναι 550-600ευρο τον χρονο μαζι με την δηλωση.
    και αν ψαχτης θα βρεις και με 450-500 ευρο τον χρονο,,,,
    κανε μια ερευνα εδω =http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?act=idx
    και θα ανοιξουν τα ματια σου σε πολλα πραγματα,,,

  8. #8

    Προεπιλογή

    Σπύρο να το προσέξεις πάρα πολύ αν στον ίδο χόρο υπήρχε ίδια δραστηριότητα! Ρώτα και το λογιστή σου... αν έκλεισε σε λιγότερο από 6 μήνες τότε πληρώνεις φόρο υπεραξίας ο οποίος βγαίνει από τα ακαθάριστα έσοδα της τελευταίας 5 ετίας μέσα από ένα μαθηματικό τύπο... Νομίζω χοντρικά σαν τάξη μεγέθους είναι όσο ένα εισόδημα μιας χρήσης (έτους) μετά το φόρο...
    Επίσης αν σκέφτεσαι για καμιά επιδότηση από ΟΑΕΔ έχω ακούσει οτι ο ΟΑΕΔ ζητάει να μην υπήρχε η ίδια δραστηριότητα τους προηγούμενους 12 μήνες (για να δώσει επιδότηση)
    75 ευρώ + ΦΠΑ νομίζω είναι πολλά ψάξε για λιγότερα για κάνα 50 αρι (όπως τα είπε και ο Νίκος) (δεν νομίζω οτι υπάρχει ΦΠΑ στις υπηρεσίες λογιστή ή αν υπάρχει τα 50 ευρώ που λέω είναι με ΦΠΑ) υπάρχει όμως φορος μισθωτών υπηρεσιών (που πράγματι τον ζητάνε οι περισσότεροι λογιστές).

    διευκρίνηση ΑΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ οι ιδιοκτήτες ακινήτων!! Η εφορία όμως δεν ξέρει από κρίση και θέλει τον φόρο της... (ελληνοφρένια!)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chip : 05-10-11 στις 10:17

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον chip για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    GeorgeVita (05-10-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας