λογικα εκαψες την εξοδο
δηλαδη τρανζιστορ ισχυος η καποιο chip ισχυος
εκτος αν εχει καποιο κυκλωμα προστασιας και κοβει την εξοδο
βγαλε απο μεσα φωτογραφια
Οταν λες απο μεσα τις μεσα πλακετες γιατι νομιζχω αυτη η μικρη πλακετα ειναι που δινει τον ηχο στα ηχεια..Η εξοδος πως καιγεται δηλαδη?Λοιπον οτι θεωρεις εσυ πως φταιει πες μου αν ειναι να αλαξω εξαρτηματα...