Ενα εχω να σου πω εμεινα με το που ειδα την απαντηση σου..δεν το περιμενα οτι ο ενισχυτης ειναι τοσο παλιος....μου τον εδωσαν τσάμπα...και πειραματίστικα λιγο μαζί του. Αυτά που εκανα για αρχή είναι
1) Να κόψω το καλυμα που είχε γιατί ειχε σαπίσει κυριολεκτικά και να του βάλω τζάμι για να γίνει πιο μουράτος
2) Στα πλαγια του καλύματος εβαλα δέρμα για να είναι πιο ωραίο και της γρίλιες της έκοψα για να προσθέσω 2 ανεμιστήρες έναν 120mm απο την μια πλευρά και έναν 80mm από την αλλην (που ειναι το τροφοδοτικό)..
3) Αυτό που θέλω να κάνω για επόμενη κίνηση ειναι να του αλλάξω όπως είπες και εσύ τους πυκνωτές αλλά δεν ξέρω απο που μπορώ να προμηθευτώ τους κατάλληλους (περιστέρι μενω αν έχεις τίποτα στο νου σου)..
4) θέλω να καθαρίσω την πλακέτα αλλα δεν μπορώ γιατι έχει ενα περίεργο είδος βρομιάς σαν γλύτσα ενα πραγμα και δεν καθαριζει με τίποτα....
5) Αυτό που ειπες να αλλαξω το ποντεσιόμετρο οκ να το κάνω αλλα θα υπάρχει κατι παρόμοιο ? δεν θέλω να φενεται άσχημο..
Τωρα όσο για τα καλώδια που θα χρειαστώ και την δρομολόγηση εδώ θα χρειαστώ τα φώτα σου γιατι δεν ξέρω και πολλά τώρα μπαίνω στο πνεύμα των ηλεκτρονικών...
Αυτα και σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου..!!
Υ.Γ Αν θες να ανεβάσω φώτο απο τον ενισχυτή μου λες δεν εχω πρόβλημα...Α είχα και τον target sd-2510..





..
Απάντηση με παράθεση