Τώρα είδα το σχέδιο αλλά αν έφταιγε η μεγάλη αντίσταση του φίλτρου* δεν θα έβρισκε 220 στην είσοδο της γέφυρας. Ίσως είναι ανοιχτό το ένα σκέλος της γέφυρας και μειωμένη η χωρητικότητα του πυκνωτή.
* ή το NTC
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Αποστόλης1 : 29-04-11 στις 23:19
η βλαβη βρεθηκε το ic FA 5515 αλλα δεν υπαρχει (εδω στην επαρχια).βρηκα καινουργιο ΟΕΜ με 12 ευρωπουλα οποτε ΤΕΛΟΣ η ταλαιπωρια.Για να δω τη σωστη ταση επρεπε και η γεφυρα να ειναι στον αερα και το θερμιστορ
Δεν μας τα λες καλάααααααααααα.........
γιατι δεν μας τα λεει καλα;
Φιλικά,
Ανδρέας
_______________________
το εχασα το θεμα... ναι η βλαβη βρεθηκε... απο εκει που δεν ηξερες πως ειναι οι πυκνωτες και εδινες 110V κατευθειαν πανω στην μετασχηματιστη κατεληξες τι φταιει... καλα...
παντος μια απορια μου γεννιεται???? τα 110V που τα βρισκεις??????????
αντε και ευχομαι να δουλεψει το ps με το νεο τροφοδοτικο...
υ.γ : κανε καμια ασφαλεια ζωης... μακρια απο εμας αλλα με αυτα που ακουω.....
φανατικος αντιαεικινηστης....
δεν επιτρεπω την εξελιξη γιατι εχω πετρελαια...
Παναγιώτη δεν το είπα για να σε προσβάλω απλά δεν γίνεται για τους παρακάτω λόγους.
1. Αν βγάλεις το ntc κόβεις την παροχή των 220v.
2. Αν η γέφυρα σου έκανε πτώση τάσης από τα 310VDC στα 110VDC τότε θα είχαν αποκτήσει μεγαλύτερη αντίσταση η το ntc η το πηνίο.
3. Αν το πηνίο και το ntc ήταν οκ τότε για να γίνει αυτή η πτώση τάσης κάπου θα υπήρχε βραχυκύκλωμα που θα σου έκαιγε την ασφάλεια με την μία.