Ρε φίλε δεν γίνεται αυτό που λες - και να είναι εντάξει το NTC, και να είναι εντάξει η ασφάλεια, και να είναι εντάξει τα πηνία των φίλτρων, και να είναι εντάξει η γέφυρα, και να είναι ενωμένη η πλακέτα κατευθείαν στην πρίζα...
Ρε φίλε δεν γίνεται αυτό που λες - και να είναι εντάξει το NTC, και να είναι εντάξει η ασφάλεια, και να είναι εντάξει τα πηνία των φίλτρων, και να είναι εντάξει η γέφυρα, και να είναι ενωμένη η πλακέτα κατευθείαν στην πρίζα...
εγω απο αυτα που διαβασα, που ειπε δηλαδη, θεωρισα μιπως ειναι η γεφυρα καποια ιδικη γεφυρα που εχει καποιον υποβιβαστη ισως.... δεν ξερω, δεν εχω συναντησει κατι τετοιο,ουτε ξερω αν ειπα ΜΕΓΑΛΗ μπαρουφα αλλα λεω μιπως...
Φιλικά,
Ανδρέας
_______________________
Μέτρησες τα δυο πηνία του φίλτρου; Πρέπει το καθένα να μετράει σχεδόν βραχυκύκλωμα. Ή γεφύρωσε τα άκρα του καθενός και δοκίμασε. Πρόσεχε, μια λάθος σύνδεση εκεί θα βραχυκυκλώσει τα 220!
δεν μετραει βραχυκυκλωμα 22Ωμ(με την γεφυρα στον αερα)
Είναι πάρα πολλά, γεφύρωσε τα άκρα του κάθε πηνίου και δοκίμασε αν δουλεύει το τροφοδοτικό
Φίλιππε , δεν ξέρω αν έχεις υπ'όψιν το συγκεκριμένο κύκλωμα (εγώ όχι), αλλά δεν το προτείνω γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να αυξηθεί η αντίσταση πηνίου και μάλλον πρέπει να είναι πηνίο παλμοτροφοδοτικού γι'αυτό έχει 110 kαι το πιθανότερο να πάρει στο χέρι γέφυρα και τρανζίστορ
Τώρα είδα το σχέδιο αλλά αν έφταιγε η μεγάλη αντίσταση του φίλτρου* δεν θα έβρισκε 220 στην είσοδο της γέφυρας. Ίσως είναι ανοιχτό το ένα σκέλος της γέφυρας και μειωμένη η χωρητικότητα του πυκνωτή.
* ή το NTC
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Αποστόλης1 : 29-04-11 στις 23:19
η βλαβη βρεθηκε το ic FA 5515 αλλα δεν υπαρχει (εδω στην επαρχια).βρηκα καινουργιο ΟΕΜ με 12 ευρωπουλα οποτε ΤΕΛΟΣ η ταλαιπωρια.Για να δω τη σωστη ταση επρεπε και η γεφυρα να ειναι στον αερα και το θερμιστορ