Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όπως έγραψα και στο αρχικό μήνυμα τείνω περισσότερο προς την άποψη του Χαρη. Είναι κάτι πριν το τελικό ενισχυτή πιστεύω. Με έναν φίλο που το συζήτησα μου είπε ότι ίσως να φταίει το tuner. Καμμιά ιδέα;
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όπως έγραψα και στο αρχικό μήνυμα τείνω περισσότερο προς την άποψη του Χαρη. Είναι κάτι πριν το τελικό ενισχυτή πιστεύω. Με έναν φίλο που το συζήτησα μου είπε ότι ίσως να φταίει το tuner. Καμμιά ιδέα;