Τελικά στο δικό μου monitor το πρόβλημα είναι στο ένα από τα δυο δευτερύοντα πηνία στο μετασχηματιστή ΥΤ. Έχει μικρό βραχυκύκλωμα . Είναι το TMS91429CT το οποίο παρήγγειλα.