Αρχικό μήνυμα από mystaki g εαν ειναι οπως στην τηλεοραση στο πανω μερος της οθονης λιγες γραμμες επιστροφης.τοτε αλλαξε τους μικρους ηλεκ/πυκνωτες γυρο απο το ολοκ. του βερτικαλ Γιώργο μου θα το κοιτάξω.Σε ευχαριστώ και να είσαι καλά!
Όροι Χρήσης