Καλημέρα,

Αρη κουμπάκι δεν βλέπω στο ψυγείο..
Γιώργο δεν πάιρνω ρίσκο να το κάνω αυτό..ειλικρινα! Σκέφτομαι να μη δημιουργήσω και άλλο πρόβλημα και μετά η ζημιλα είναι ανεπανόρθωτη...Ειδικός καλύτερα, περιμένω τηλ.από την ιδιοκτήτρια και βλέπουμε..
Ευχαριστώ πολύ πάντως