λογικα οπως τα λες πρεπει να ειναι καποιος πυκνωτης. με τα χρονια οι πυκνωτες χανουν την χωρητικοτητα τους, και οταν ξεσταθουν επανερχονται σχεδον στα φυσιολογικα τους. τα πιο πολλα παλια ραδιοκασσετοφωνα ειχαν πυκνωτη στην εξοδο, αν εχει να τους αλλαξεις, οι αλλαξε και κανεναν αλλο εκει διπλα.




Απάντηση με παράθεση