Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Γιάννη Ευχαριστώ, αλλά θα ήθελα να μου διευκρινήσεις κάτι.

    Από την παρακάτω φωτογραφία:
    Το Γ είναι ο ηλεκτρομαγνήτης
    Η ΒΑΛΒΙΔΑ είναι αυτή που μου αναφέρεις (το μη χάλκινο κομμάτι του αγωγού)

    Υποθέτω ότι η βαλβίδα που αναφέρεις είναι το μη χάλκινο σημείο του αγωγού
    που καλυπτόταν από τον ηλεκτρομαγνήτη.
    Εγώ ξεβίδωσα το παξιμάδι και έβγαλα τον ηλεκτρομαγνήτη όπως θα δεις και από την φωτογραφία,
    και δοκίμασα να τραβήξω την βαλβίδα προς τα έξω με το χέρι (δηλαδή να ανοίξω την ένωση στο σημείο Β) αλλά δεν τα κατάφερα.
    Το τακ-τακ που αναφέρεις υποθέτω είναι όταν ανοιγοκλείνει η βαλβίδα και χτυπάει
    το μη χάλκινο σώμα του αγωγού με το χάλκινο (σημείο Β)?

    Πως μπορώ να ελέγξω αν το πρόβλημα είναι στην βαλβίδα και όχι στον ηλεκτρομαγνήτη?

    Το σημείο που εννοείς να ξεβιδώσω από το μπόιλερ και να πάω το εξάρτημα για αντικατάσταση είναι το Α? ,
    γιατί αν ναι, όπως βλέπεις από την φωτογραφία αυτό είναι κολλημένο και όχι βιδωμένο

    SX8040D_VALVE.jpg

  2. #2
    Το avatar του χρήστη lakafitis
    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Aug 2009
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    92

    Προεπιλογή

    Αν πιάσεις με μια πένσα το γκρι κομματι (Β) ξεβιδώνει απο το χάλκινο.Τωρα έχουν περάσει και καμποσα χρόνια απο τοτε που επισκευαζα τετοια σίδερα και δεν θυμαμαι ακριβως πως είναι μέσα η βαλβίδα, θυμάμαι οτι ετριβα το εσωτερικο με ενα γυαλοχαρτο για να φυγουν τα αλατα και έφτιαχνε, παντως το σιγουρο είναι οτι ξεβιδώνει. Επίσης το σημείο(Α) που λές οτι είναι κολλημένο πάνω στο boiler αυτο που βλέπεις είναι σιδεροκολλα,εαν το ζορίσεις λίγο με ενα κλειδάκι θα δεις οτι ξεβιδώνει και εχει σπείρωμα απο μέσα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lakafitis : 23-02-11 στις 11:59

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον lakafitis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    SDrikos (23-02-11)

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Γιάννη,

    ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου. Τελικά με πολύ δυσκολία ξεβίδωσα τη βαλβίδα (είχε κολήσει λόγω των αλάτων), καθάρισα το εσωτερικό
    του χαλκοσωλήνα και την βαλβίδα από τα άλατα, τα ξαναέβαλα και όλα είναι εντάξει τώρα.

    Θα ήθελα να σε ρωτήσω, αν θα ήταν φρόνιμο να χρησιμοποιώ κάποια υγρά του εμπορίου που είναι για τον καθαρισμό των αλάτων σε ατμοσίδερα
    ανά κάποιο διάστημα (π.χ. 6 μήνες) ώστε να αποφύγω παρόμοια προβλήματα στην βαλβίδα και στο μπόιλερ.

  5. #4
    Το avatar του χρήστη lakafitis
    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Aug 2009
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    92

    Προεπιλογή

    Θα σου ελεγα να αποφυγεις αυτα τα υγρα γιατι είναι πολυ καυστικα, γενικα αυτα τα ατμοσιδερα χαλανε πιο πολυ απο την ακινησια , και επισης δεν θα πρεπει να το αφήνεις με νερο μεσα στο boiler οταν δεν το χρησιμοποιεις.

  6. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κυριάκος
    Εγγραφή
    May 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή

    kalimera se olous mipos exei kaneis foto kai apo tin alli meria toy boiler gia na do tin sindesmologia sta 2 thermika poy exei pano toy to boiler giati ebgala ta kalodia xoris na ta simadepso?

  7. #6
    Το avatar του χρήστη Googlis
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    Επαρχία/Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    61

    Προεπιλογή

    Στο φόρουμ γράφουμε ελληνικά όχι greeklish.Πριν ζητήσεις κάτι διάβασε τουλάχιστον τους κανόνες του φόρουμ http://www.hlektronika.gr/index.php?page=rules

  8. #7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kiriakos251978 Εμφάνιση μηνυμάτων
    kalimera se olous mipos exei kaneis foto kai apo tin alli meria toy boiler gia na do tin sindesmologia sta 2 thermika poy exei pano toy to boiler giati ebgala ta kalodia xoris na ta simadepso?
    Τα θερμικά είναι 160C και 180C.
    Το καθένα παίρνει το ίδιο χρώμα και στις δύο επαφές.
    Το 160C πρέπει να παίρνει το καφέ (αν θυμάμαι καλά το χρώμα) μιας και είναι normal open και είναι για να ξεκινάει η αντλία.
    Το 180C τα μπλε γιατί είναι η ασφάλεια του λέβητα.

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον beep_gr για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    kipist (21-08-12)

  10. #8

    Προεπιλογή

    Αν δεν ξεβήδωσες τον κορμό της βαλβίδας, πράγμα που δεν το συνηστώ λόγο κυνδίνου απόλειας ατμού, μπορείς να καθαρίσεις την βαλβίδα από τα άλατα ως εξής:

    Ξεβίδωσε την βαλβίδα από τον λέβητα, βάλε ενα σωληνάκι στην έξοδο της βαλβίδας (Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον σωλήνα του ατμού...) και σύνδεσε με κωσάκια την τροφοδοσία του πηνίου με 230V (ΟΧΙ εκεί που συνδέεται η γείωση). Προσοχή στο ρεύμα!!!
    Βάλε λίγο νερό στο στόμα σου και φύσα στον σωλήνα. Έτσι θα κάνεις αντίθετη ροή στην βαλβίδα και θα ξεκολλήσει...
    Αν μπορείς να παίξεις και με το ρεύμα και να κάνεις διακοπές στην τροφοδοσία, είναι καλύτερο...

    Μια πιο απλή και πιο ασφαλής μέθοδος είναι αντί να βάλεις νερό από το στόμα σου και να έχεις τον κίνδυνο να γίνεις ψητός, μπορείς να ψεκάσεις λίγο philips λαδάκι όταν είναι σε λειτουργία.

Παρόμοια Θέματα

  1. Ατμοσίδερο δουλεύει μόνο με τριφασικό ρεύμα..
    από QED στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-12-12, 16:51
  2. Τη Stirella κορίτσια!Τη Stirella!
    από Panoss στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-11-06, 09:58

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας