χαχαχαΠετρο γινεται την υψηλη αστην στον αερα και εκτος απο τουνερ θα χεις και καποιον ιονισμο ....για το τσιγαρο και την σκονη .
με το osd τι γινεται ομως?????
χαχαχαΠετρο γινεται την υψηλη αστην στον αερα και εκτος απο τουνερ θα χεις και καποιον ιονισμο ....για το τσιγαρο και την σκονη .
με το osd τι γινεται ομως?????
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Pefres : 17-02-11 στις 18:32