Παράθεση Αρχικό μήνυμα από leeperik Εμφάνιση μηνυμάτων
εγω ειχα ενα γκρι απο τα τζαμπο,σταματησε να αναβει το λεντ που δειχνει οτι λειτουργει και ταυτοχρονα να στελνει σημα στην τηλεοραση.το ανοιξα και ξανακολησα το λεντ γιατι με τα πεσιματα ειχε σπασει η κολησει και μετα δουλευε οκ.μαλλον το λεντ υπερυθρων και και το λεντ λειτουργιας ητανε σε σειρα γιαυτο και δενεστελνε σημα,κοιτα και αυτη την περιπτωση
έχω περάσει πάλι τις κολλήσεις στα led με το κολλητήρι, δεν ήταν αυτό..
η πλακέτα δε φαίνεται ραγησμένη κάπου, οπότε κατα πάσα πιθανότητα είναι ο κρύσταλλος..
Αύριο..