Όταν κάνεις την αλλαγή θα πρέπει να μπεις σε λειτουργία Remote Commander for Operation in Service Mode και να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις.
Τα λέμε...
Όταν κάνεις την αλλαγή θα πρέπει να μπεις σε λειτουργία Remote Commander for Operation in Service Mode και να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις.
Τα λέμε...