Απο την στιγμη που το μοτερ πηρε τις γρηγορες στροφες μαλλον ειναι το timer. Βαλτο στο στιψιμο και οταν φτασει το κουμπι στην μεση της διαδρομης του χτυπα τον timer με ενα κατσαβιδι να δεις τη θα κανει. Ορισμενα πλυντηρια ειχαν δυο πυκνωτες. Μηπως και το δικο σου εχει δυο στο ιδιο σημειο?
Μπορει να ειναι και ο πιεσσοστατης που εγραψε ο Χρηστος απο πανω. Για να τον δοκιμασεις πρεπει να αποσυνδεσεις το σωληνακι και να φυσηξεις προς τον πιεσσοστατη μεχρι να ακουσεις ενα τακ που κανει απο τις επαφες του. Αν δεν κανει τιποτα ειναι αυτος χαλασμενος και για αυτο δεν στιβει.
Η σειρα που κοιταμε τα εξαρτηματα σε τετοιες βλαβες ειναι πυκνωτης, μοτερ και εγκεφαλος. Αναλογα με το περιστατικο παντα.