Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Jan 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ έχω ένα SIEMENS και είχα το ίδιο πρόβλημα.Έχει ένα σωληνάκι που ξεκινάει από τον κάδο και πηγαίνει σε έναν πιεσοστάτη πίσω απο το καντράν.Βγάλε το σωληνάκι από τον πιεσοστάτη και φύσηξε προς κάδο.Προφανώς κάποιο σκουπιδάκι έχει κλείσει την δίοδο και δεν αντιλαμβάνεται το γεγονός ότι έχει τελειώσει το νερό στον κάδο για να γίνει το στύψιμο.Ελπίζω να σου λύσω το πρόβλημα τα πλυντήρια μας μοιάζουν αρκετά.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη j kalai
    Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Aug 2009
    Περιοχή
    Κορωπι
    Μηνύματα
    93

    Προεπιλογή

    Απο την στιγμη που το μοτερ πηρε τις γρηγορες στροφες μαλλον ειναι το timer. Βαλτο στο στιψιμο και οταν φτασει το κουμπι στην μεση της διαδρομης του χτυπα τον timer με ενα κατσαβιδι να δεις τη θα κανει. Ορισμενα πλυντηρια ειχαν δυο πυκνωτες. Μηπως και το δικο σου εχει δυο στο ιδιο σημειο?
    Μπορει να ειναι και ο πιεσσοστατης που εγραψε ο Χρηστος απο πανω. Για να τον δοκιμασεις πρεπει να αποσυνδεσεις το σωληνακι και να φυσηξεις προς τον πιεσσοστατη μεχρι να ακουσεις ενα τακ που κανει απο τις επαφες του. Αν δεν κανει τιποτα ειναι αυτος χαλασμενος και για αυτο δεν στιβει.
    Η σειρα που κοιταμε τα εξαρτηματα σε τετοιες βλαβες ειναι πυκνωτης, μοτερ και εγκεφαλος. Αναλογα με το περιστατικο παντα.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Δοκίμασα και τον πιεζοστάτη και λειτουργεί μια χαρά.
    Έχει έναν πυκνωτή που τον είχα αλλάξει πριν μερικά χρόνια
    γιατί είχε καεί (καπνούς)
    Την συνέχεια των καλωδίων την έχω ελέγξει,
    Άρα από πυκνωτή και πιεζοστάτη και αντλίες και καλωδιώσεις είμαστε εντάξει.
    Αυτά που μένουν τώρα είναι timer και moter .

    Το μοτέρ συνδέεται με το timer με 6 καλώδια:
    Κόκκινο, Γκρι, Μαύρο, Καφέ, Άσπρο, Μπλε
    Το κόκκινο με το Γκρι και με το μαύρο δείχνουν βραχυκυκλωμένα
    Το καφέ με το άσπρο και το μπλε δείχνουν βραχυκυκλωμένα, και είναι συνδεδμένα μέσω του πυκνωτή.
    Με το πλυντήριο εκτός ρεύματος και τον διακόπτη έναρξης στην θέση off
    έκανα τις παρακάτω μετρήσεις:

    Ζεύγος Καλωδίων Αντίσταση(Ω)
    ----------------- -------------
    Μαύρο - Γκρι 27
    Μαύρο - Κόκκινο 38
    Μαύρο - Μπλε άπειρο
    Μαύρο - Καφέ άπειρο
    Μαύρο - Άσπρο άπειρο

    Γκρι - Κόκκινο 11
    Γκρι - Μπλε άπειρο
    Γκρι - Καφέ άπειρο
    Γκρι - Άσπρο άπειρο

    Μπλε - Καφέ 78
    Μπλε - Άσπρο 74
    Μπλε - Κόκκινο άπειρο

    Καφέ - Άσπρο 75
    Καφέ - Κόκκινο άπειρο

    Άσπρο - Κόκκινο άπειρο

    Σύμφωνα με τα παραπάνω πως και που μπορώ να ελέγξω την εντολή για
    τις γρήγορες στροφές από τον timer στο μοτέρ?

    Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία και χαρά.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Επίσης κάποια ακόμα στοιχεία από χθεσινές μετρήσεις:

    Κατά την διάρκεια που ο timer είναι σε διαδικασία στιψίματος όλα τα καλώδια που
    καταλήγουν στο moter είναι βραχυκυκλωμένα, και το μαύρο καλώδιο σε σχέση
    με τα υπόλοιπα 5 μου δίνουν μια τάση 112V AC.

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Ηλίας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Τρίπολη
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Καλημέρα για κοίτα εδώ,


    κατά πάσα πιθανότητα είναι αυτή η συνδεσμολογία των τυλιγμάτων 3000 U/min και αν ναι, θα μπορούσες να του κάνεις εκκίνηση, σαν αρχή εκτός πλυντηρίου με μόνο το κύριο τύλιγμά έστω, και χωρίς πυκνωτή (ες) , υποβοήθησε τον με το χέρι.(διαπίστωση καλής κατάστασης του κυρίως τυλίγματος).
    Μετά (με πυκνωτή (ες) (διαπίστωση καλής κατάστασης του κυρίως τυλίγματος, βοη τυλίγματος, και πυκνωττή(ων).
    Έχω στον παρελθόν αναρτήσει τρόπο δοκιμής συσκευών σε δοκιμαστήριο ,αν ψάξεις τα μηνύματα μου θα τοn βρεις
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
    Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Τελικά μετά από πολύ κόπο το πρόβλημα το έλυσα.

    Την Παρασκευή είχα παραγγείλει και παρέλαβα από το sevice της Brandt (κουμπής), έναν καινούριο χρονοδιακόπτη,
    γιατί αφού δεν μπορούσα να βρω τρόπο να ελέγξω αν φτάνει το σήμα από τον χρονοδιακόπτη στο μοτέρ για την ενεργοποίηση
    της γρήγορης περιστροφής, και έχοντας κάνει όλους τους άλλους ελέγχους (όπως αναφέρονται από την αρχή του θέματος),
    και αφού κάποια στιγμή είχαν λειτουργήσει και οι γρήγορες στροφές του μοτέρ, υπέθεσα ότι το πρόβλημα
    πρέπει να είναι στον χρονοδιακόπτη. Έτσι τον παρέλαβα (κόστος 65€).

    Το κακό ήταν ότι δεν ήταν ακριβώς ο ίδιος και χρειάστηκα κάποιο χρόνο για να τον καταλάβω και να τον αλλάξω.
    Τελικά και με τον καινούριο χρονοδιακόπτη μου έκανε ίδιο πρόβλημα. Άρα τζίφος ο χρονοδιακόπτης.
    Μετά από αυτό αποφάσισα να δοκιμάσω πάλι να δω αν φτάνουν τα 220V στο μοτέρ από τον χρονοδιακόπτη σύμφωνα με αυτά
    που έγραψε ο Mystaki g.

    Έτσι βρήκα ότι μάλλον δεν φτάνουν τα 220V στο μοτέρ για τις γρήγορες στροφές.
    Ξαναέλεγξα τα καλώδια και ανακάλυψα ότι το κόκκινο καλώδιο που ενώνει το χρονοδιακόπτη
    με το μοτέρ και είναι ο ουδέτερος για την εντολή των γρήγορων στροφών κάπου εσωτερικά του μανδύα
    είχε κοπεί και δεν έκανε καλή επαφή. Έτσι εξηγείται ότι κάποια φορά είχαν λειτουργήσει οι γρήγορες
    και ότι με το πολύμετρο τις προηγούμενες φορές μέτραγα την συνέχεια ΟΚ.

    Άλλαξα το καλώδιο και εντάξει με τις γρήγορες στροφές.
    Μετά είχα πρόβλημα ότι δεν γύρναγε σωστά ο χρονοδιακόπτης (ο καινούριος).
    Έβαλα πάλι πίσω τον παλιό και το πλυντήριο λειτουργεί μια χαρά.
    Τώρα θα προσπαθήσω να επιστρέψω τον προβληματικό χρονοδιακόπτη στο service.

    Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν σε αυτό πρόβλημα.

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΣΟΦΟΚΛΗΣ
    Εγγραφή
    Jul 2009
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ έχω το μοντέλο της Brand που είναι και στεγνωτήριο. Ουσιαστικά στο καντράν υπάρχει και τρίτος διακόπτης που θέτω τον χρόνο στυψίματος από 0 λεπτά έως 2 ώρες. Τον τελευταίο μήνα ενω έχω απενεργοποιημένο το στεγνωτήριο (θέση διακόπτη 0 λεπτά) αυτό τίθεται σε λειτουργία μετά την πλύση. Έχω ανοίξει τον διακόπτη και είναι πολλαπλών θέσεων με αντιστάσεις προοδευτικές. Δεν φαίνεται κάποιο πρόβλημα στις επαφές ούτε στις αντιστάσεις. Όταν το πλυντήριο έχει τελειώσει το στέγνωμα και πειράζοντας τον διακόπτη άλλες φορές ανάβει το φωτάκι για στεγνωτήριο και άλλες όχι.
    Επαναλαμβάνω πως ο διακόπτης φαίνεται εντάξει. Μήπως είναι κάτι στην κεντρική πλακέτα?

  8. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Τάσος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Παγκράτι
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή geia sou file mou. to proto pragma pou prepei na kaneis einai na mou steileis me mail

    geia sou file mou. to proto pragma pou prepei na kaneis einai na mou steileis me mail a_v_tech@hotmail.com: to modelo tou kinhthra. Vgal'to apo thn priza, anooixe to kai koita to tampelaki toy kinitira, note ta stoixeia kai steilte ta mou. tha sou doso to sxedio leitourgias tou motor kai vlepoume an einai to moter i oxi ... thanks
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από SDrikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δοκίμασα και τον πιεζοστάτη και λειτουργεί μια χαρά.
    Έχει έναν πυκνωτή που τον είχα αλλάξει πριν μερικά χρόνια
    γιατί είχε καεί (καπνούς)
    Την συνέχεια των καλωδίων την έχω ελέγξει,
    Άρα από πυκνωτή και πιεζοστάτη και αντλίες και καλωδιώσεις είμαστε εντάξει.
    Αυτά που μένουν τώρα είναι timer και moter .

    Το μοτέρ συνδέεται με το timer με 6 καλώδια:
    Κόκκινο, Γκρι, Μαύρο, Καφέ, Άσπρο, Μπλε
    Το κόκκινο με το Γκρι και με το μαύρο δείχνουν βραχυκυκλωμένα
    Το καφέ με το άσπρο και το μπλε δείχνουν βραχυκυκλωμένα, και είναι συνδεδμένα μέσω του πυκνωτή.
    Με το πλυντήριο εκτός ρεύματος και τον διακόπτη έναρξης στην θέση off
    έκανα τις παρακάτω μετρήσεις:

    Ζεύγος Καλωδίων Αντίσταση(Ω)
    ----------------- -------------
    Μαύρο - Γκρι 27
    Μαύρο - Κόκκινο 38
    Μαύρο - Μπλε άπειρο
    Μαύρο - Καφέ άπειρο
    Μαύρο - Άσπρο άπειρο

    Γκρι - Κόκκινο 11
    Γκρι - Μπλε άπειρο
    Γκρι - Καφέ άπειρο
    Γκρι - Άσπρο άπειρο

    Μπλε - Καφέ 78
    Μπλε - Άσπρο 74
    Μπλε - Κόκκινο άπειρο

    Καφέ - Άσπρο 75
    Καφέ - Κόκκινο άπειρο

    Άσπρο - Κόκκινο άπειρο

    Σύμφωνα με τα παραπάνω πως και που μπορώ να ελέγξω την εντολή για
    τις γρήγορες στροφές από τον timer στο μοτέρ?

    Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία και χαρά.

  9. #9
    Το avatar του χρήστη j kalai
    Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Aug 2009
    Περιοχή
    Κορωπι
    Μηνύματα
    93

    Προεπιλογή

    Τα μοτερ τα στελνω σε περιελικτες για να τα τεσταρουν. Εχω ενα σχεδιο που αναφερει πως δοκιμαζουν τα μοτερ αλλα δεν μπορω να το σκαναρω για να το δεις.
    Γραφει: Εχουμε καθετη την φισα. Οι δυο δεξιες επαφες επανω και μεσαια βαζεις πυκνωτη και ρευμα σε μια απο τις δυο επαφες και η κατω (η τριτη δλδ) βαζεις τον ουδετερο. Αυτη ειναι η περιελιξη για το αργο δεξια και αριστερα.
    Στις αλλες τρεις επαφες η συνδεσμολογια γινετε κατα τον ιδιο τροπο και εκει ειναι η γρηγορες στροφες του μοτερ.

  10. #10

    Μέλος
    Όνομα
    123
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    122
    Μηνύματα
    557

    Προεπιλογή

    ενα φωτο απο το μοτερ/για να σας δειξω και εγω κατι

Παρόμοια Θέματα

  1. BRANDT 36292τ
    από takisegio στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-10-10, 02:07

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας