An μπορεις βγαλε μια φωτογραφια το καντραν του πλυντηριο για να καταλαβω πιο ειναι.
An μπορεις βγαλε μια φωτογραφια το καντραν του πλυντηριο για να καταλαβω πιο ειναι.
Επισυνάπτω την φωτογραφία από το καντράν του πλυντηρίου.
Ελπίζω να μπορείς να με βοηθήσεις να ελέγξω αν το πρόβλημα
είναι στο timer ή στο μοτέρ ή στην μεταξύ τους καλωδίωση.
Brandt WM601 D_D.jpg
Εγώ έχω ένα SIEMENS και είχα το ίδιο πρόβλημα.Έχει ένα σωληνάκι που ξεκινάει από τον κάδο και πηγαίνει σε έναν πιεσοστάτη πίσω απο το καντράν.Βγάλε το σωληνάκι από τον πιεσοστάτη και φύσηξε προς κάδο.Προφανώς κάποιο σκουπιδάκι έχει κλείσει την δίοδο και δεν αντιλαμβάνεται το γεγονός ότι έχει τελειώσει το νερό στον κάδο για να γίνει το στύψιμο.Ελπίζω να σου λύσω το πρόβλημα τα πλυντήρια μας μοιάζουν αρκετά.
Απο την στιγμη που το μοτερ πηρε τις γρηγορες στροφες μαλλον ειναι το timer. Βαλτο στο στιψιμο και οταν φτασει το κουμπι στην μεση της διαδρομης του χτυπα τον timer με ενα κατσαβιδι να δεις τη θα κανει. Ορισμενα πλυντηρια ειχαν δυο πυκνωτες. Μηπως και το δικο σου εχει δυο στο ιδιο σημειο?
Μπορει να ειναι και ο πιεσσοστατης που εγραψε ο Χρηστος απο πανω. Για να τον δοκιμασεις πρεπει να αποσυνδεσεις το σωληνακι και να φυσηξεις προς τον πιεσσοστατη μεχρι να ακουσεις ενα τακ που κανει απο τις επαφες του. Αν δεν κανει τιποτα ειναι αυτος χαλασμενος και για αυτο δεν στιβει.
Η σειρα που κοιταμε τα εξαρτηματα σε τετοιες βλαβες ειναι πυκνωτης, μοτερ και εγκεφαλος. Αναλογα με το περιστατικο παντα.
Δοκίμασα και τον πιεζοστάτη και λειτουργεί μια χαρά.
Έχει έναν πυκνωτή που τον είχα αλλάξει πριν μερικά χρόνια
γιατί είχε καεί (καπνούς)
Την συνέχεια των καλωδίων την έχω ελέγξει,
Άρα από πυκνωτή και πιεζοστάτη και αντλίες και καλωδιώσεις είμαστε εντάξει.
Αυτά που μένουν τώρα είναι timer και moter .
Το μοτέρ συνδέεται με το timer με 6 καλώδια:
Κόκκινο, Γκρι, Μαύρο, Καφέ, Άσπρο, Μπλε
Το κόκκινο με το Γκρι και με το μαύρο δείχνουν βραχυκυκλωμένα
Το καφέ με το άσπρο και το μπλε δείχνουν βραχυκυκλωμένα, και είναι συνδεδμένα μέσω του πυκνωτή.
Με το πλυντήριο εκτός ρεύματος και τον διακόπτη έναρξης στην θέση off
έκανα τις παρακάτω μετρήσεις:
Ζεύγος Καλωδίων Αντίσταση(Ω)
----------------- -------------
Μαύρο - Γκρι 27
Μαύρο - Κόκκινο 38
Μαύρο - Μπλε άπειρο
Μαύρο - Καφέ άπειρο
Μαύρο - Άσπρο άπειρο
Γκρι - Κόκκινο 11
Γκρι - Μπλε άπειρο
Γκρι - Καφέ άπειρο
Γκρι - Άσπρο άπειρο
Μπλε - Καφέ 78
Μπλε - Άσπρο 74
Μπλε - Κόκκινο άπειρο
Καφέ - Άσπρο 75
Καφέ - Κόκκινο άπειρο
Άσπρο - Κόκκινο άπειρο
Σύμφωνα με τα παραπάνω πως και που μπορώ να ελέγξω την εντολή για
τις γρήγορες στροφές από τον timer στο μοτέρ?
Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία και χαρά.
Επίσης κάποια ακόμα στοιχεία από χθεσινές μετρήσεις:
Κατά την διάρκεια που ο timer είναι σε διαδικασία στιψίματος όλα τα καλώδια που
καταλήγουν στο moter είναι βραχυκυκλωμένα, και το μαύρο καλώδιο σε σχέση
με τα υπόλοιπα 5 μου δίνουν μια τάση 112V AC.
Καλημέρα για κοίτα εδώ,
κατά πάσα πιθανότητα είναι αυτή η συνδεσμολογία των τυλιγμάτων 3000 U/min και αν ναι, θα μπορούσες να του κάνεις εκκίνηση, σαν αρχή εκτός πλυντηρίου με μόνο το κύριο τύλιγμά έστω, και χωρίς πυκνωτή (ες) , υποβοήθησε τον με το χέρι.(διαπίστωση καλής κατάστασης του κυρίως τυλίγματος).
Μετά (με πυκνωτή (ες) (διαπίστωση καλής κατάστασης του κυρίως τυλίγματος, βοη τυλίγματος, και πυκνωττή(ων).
Έχω στον παρελθόν αναρτήσει τρόπο δοκιμής συσκευών σε δοκιμαστήριο ,αν ψάξεις τα μηνύματα μου θα τοn βρεις
ΠΡΟΣΟΧΗ
Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις
geia sou file mou. to proto pragma pou prepei na kaneis einai na mou steileis me mail a_v_tech@hotmail.com: to modelo tou kinhthra. Vgal'to apo thn priza, anooixe to kai koita to tampelaki toy kinitira, note ta stoixeia kai steilte ta mou. tha sou doso to sxedio leitourgias tou motor kai vlepoume an einai to moter i oxi ... thanks
Τα μοτερ τα στελνω σε περιελικτες για να τα τεσταρουν. Εχω ενα σχεδιο που αναφερει πως δοκιμαζουν τα μοτερ αλλα δεν μπορω να το σκαναρω για να το δεις.
Γραφει: Εχουμε καθετη την φισα. Οι δυο δεξιες επαφες επανω και μεσαια βαζεις πυκνωτη και ρευμα σε μια απο τις δυο επαφες και η κατω (η τριτη δλδ) βαζεις τον ουδετερο. Αυτη ειναι η περιελιξη για το αργο δεξια και αριστερα.
Στις αλλες τρεις επαφες η συνδεσμολογια γινετε κατα τον ιδιο τροπο και εκει ειναι η γρηγορες στροφες του μοτερ.