Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη.
Θα το δοκιμάσω και θα σε ενημερώσω.
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη.
Θα το δοκιμάσω και θα σε ενημερώσω.
Δημήτρη, αγόρασα άλλον πυκνωτή και τον δοκίμασα αλλά τίποτα. Αν καταλαβαίνω καλά ο πυκνωτής παίζει ρόλο
στην εκκίνηση του μοτέρ. Από την στιγμή που εγώ έχω κίνηση στο μοτέρ στις αργές στροφές, άρα δεν πρέπει
να φταίει ο πυκνωτής.
Καμμία άλλη ιδέα για να ελέγξω που είναι το πρόβλημα?
An μπορεις βγαλε μια φωτογραφια το καντραν του πλυντηριο για να καταλαβω πιο ειναι.
Επισυνάπτω την φωτογραφία από το καντράν του πλυντηρίου.
Ελπίζω να μπορείς να με βοηθήσεις να ελέγξω αν το πρόβλημα
είναι στο timer ή στο μοτέρ ή στην μεταξύ τους καλωδίωση.
Brandt WM601 D_D.jpg
Εγώ έχω ένα SIEMENS και είχα το ίδιο πρόβλημα.Έχει ένα σωληνάκι που ξεκινάει από τον κάδο και πηγαίνει σε έναν πιεσοστάτη πίσω απο το καντράν.Βγάλε το σωληνάκι από τον πιεσοστάτη και φύσηξε προς κάδο.Προφανώς κάποιο σκουπιδάκι έχει κλείσει την δίοδο και δεν αντιλαμβάνεται το γεγονός ότι έχει τελειώσει το νερό στον κάδο για να γίνει το στύψιμο.Ελπίζω να σου λύσω το πρόβλημα τα πλυντήρια μας μοιάζουν αρκετά.
Απο την στιγμη που το μοτερ πηρε τις γρηγορες στροφες μαλλον ειναι το timer. Βαλτο στο στιψιμο και οταν φτασει το κουμπι στην μεση της διαδρομης του χτυπα τον timer με ενα κατσαβιδι να δεις τη θα κανει. Ορισμενα πλυντηρια ειχαν δυο πυκνωτες. Μηπως και το δικο σου εχει δυο στο ιδιο σημειο?
Μπορει να ειναι και ο πιεσσοστατης που εγραψε ο Χρηστος απο πανω. Για να τον δοκιμασεις πρεπει να αποσυνδεσεις το σωληνακι και να φυσηξεις προς τον πιεσσοστατη μεχρι να ακουσεις ενα τακ που κανει απο τις επαφες του. Αν δεν κανει τιποτα ειναι αυτος χαλασμενος και για αυτο δεν στιβει.
Η σειρα που κοιταμε τα εξαρτηματα σε τετοιες βλαβες ειναι πυκνωτης, μοτερ και εγκεφαλος. Αναλογα με το περιστατικο παντα.
Δοκίμασα και τον πιεζοστάτη και λειτουργεί μια χαρά.
Έχει έναν πυκνωτή που τον είχα αλλάξει πριν μερικά χρόνια
γιατί είχε καεί (καπνούς)
Την συνέχεια των καλωδίων την έχω ελέγξει,
Άρα από πυκνωτή και πιεζοστάτη και αντλίες και καλωδιώσεις είμαστε εντάξει.
Αυτά που μένουν τώρα είναι timer και moter .
Το μοτέρ συνδέεται με το timer με 6 καλώδια:
Κόκκινο, Γκρι, Μαύρο, Καφέ, Άσπρο, Μπλε
Το κόκκινο με το Γκρι και με το μαύρο δείχνουν βραχυκυκλωμένα
Το καφέ με το άσπρο και το μπλε δείχνουν βραχυκυκλωμένα, και είναι συνδεδμένα μέσω του πυκνωτή.
Με το πλυντήριο εκτός ρεύματος και τον διακόπτη έναρξης στην θέση off
έκανα τις παρακάτω μετρήσεις:
Ζεύγος Καλωδίων Αντίσταση(Ω)
----------------- -------------
Μαύρο - Γκρι 27
Μαύρο - Κόκκινο 38
Μαύρο - Μπλε άπειρο
Μαύρο - Καφέ άπειρο
Μαύρο - Άσπρο άπειρο
Γκρι - Κόκκινο 11
Γκρι - Μπλε άπειρο
Γκρι - Καφέ άπειρο
Γκρι - Άσπρο άπειρο
Μπλε - Καφέ 78
Μπλε - Άσπρο 74
Μπλε - Κόκκινο άπειρο
Καφέ - Άσπρο 75
Καφέ - Κόκκινο άπειρο
Άσπρο - Κόκκινο άπειρο
Σύμφωνα με τα παραπάνω πως και που μπορώ να ελέγξω την εντολή για
τις γρήγορες στροφές από τον timer στο μοτέρ?
Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία και χαρά.