Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Το avatar του χρήστη Radiometer
    Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Feb 2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    119

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιλαμε για τον μετασχηματιστη του ινβερτερ ..... Αυτος ειναι ο νουμερο ενα λογος για να χτπαει προστασια μετα τους π[υκνωτες
    σακη έχω αντικαταστήσει όλους τούς πυκνωτες πλην τον μεγάλο γιατί δεν βρήκα σε αυτήν την χωρητικότητα η έστω λίγο παραπάνω,
    όποτε το μόνο που μένει είναι να βγάλω τα 2 drive τρανζίστορ και τον μετασχηματιστή στον αέρα να δούμε τι θα κάνει

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Nemmesis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Radiometer τι μοντελο ειναι η οθονη? γιατι τηβ βλεπω να ειναι πανω απο 5χρονων..
    ειναι μια 19αρα Belinea και πρέπει να είναι τουλάχιστον 3ετιες

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ Εμφάνιση μηνυμάτων
    έτσι ακριβώς.
    το πιο πιθανό αν βγάλει τον μ/τ inverter να επανέλθουν οι τάσεις 12ν και 5ν πάνω ο μ/τ έχει εναν αριθμό γράψε τι είναι μήπως μπορέσουμε να σου βρούμε λύση.
    και ccfl να έχει καμένη πάλι θα πάει σε προστασία,αν είχε αρπαγμένο πυκνωτή δεν θα ξεκινούσε.
    δεν έχω κουμπωμένες ούτε τις λάμπες ούτε τον controler της οθόνης

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mystaki g Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη της πλακετες πολυ φθηνες της βλεπω στο ebay (EADP-45AF)
    ναι έχω είδη κάνει την παραγγελιά από το ebay και ακόμα περιμένω, απλός είπα να την παιδέψω λίγο αυτήν

    Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρων
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Radiometer : 20-12-10 στις 09:37 Αιτία: ορθογραφικα λαθη
    A light-year is equal to exactly 9,460,730,472,580.8 km http://www.hlektronika.gr/forum/images/misc/logo.gif
    Μηνύματα γραμμένα με greeklish θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση!

Παρόμοια Θέματα

  1. Πρόβλημα με monitor ACER 15"
    από katestramenos στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-11-10, 22:25
  2. Πρόβλημα με monitor lacie 321
    από giorgos στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-10-10, 12:17
  3. JVC Monitor Πρόβλημα
    από jtrah στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-12-09, 21:17

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας