σακη έχω αντικαταστήσει όλους τούς πυκνωτες πλην τον μεγάλο γιατί δεν βρήκα σε αυτήν την χωρητικότητα η έστω λίγο παραπάνω,
όποτε το μόνο που μένει είναι να βγάλω τα 2 drive τρανζίστορ και τον μετασχηματιστή στον αέρα να δούμε τι θα κάνει
ειναι μια 19αρα Belinea και πρέπει να είναι τουλάχιστον 3ετιες
δεν έχω κουμπωμένες ούτε τις λάμπες ούτε τον controler της οθόνης
ναι έχω είδη κάνει την παραγγελιά από το ebay και ακόμα περιμένω, απλός είπα να την παιδέψω λίγο αυτήν
Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρων







Απάντηση με παράθεση