οι συνηθισμένες λάμπες φθορισμού, έχουν 4 ακίδες (2 από κάθε πλευρά). Οι 2 ακίδες της κάθε πλευράς είναι το νήμα της πλευράς αυτής. Αυτό καίγεται συνήθως. Η λειτουργία του είναι να προθερμάνει τη λάμπα (αέριο) ώστε να μπορέσει να ανάψει με την υψηλή τάση που παράγει η διακοπή επαφής του στάρτερ.

Αν όμως δώσεις υψηλότερη τάση για εκκίνηση (με άλλο πηνίο, συνήθως με ηλεκτρονικό τρόπο), δεν χρειάζεται προθέρμανση και ανάβει η λάμπα αξιοποιώντας μόνο έναν ακροδέκτη από κάθε πλευρά.

ΥΓ. Η τάση φυσικά πρέπει να είναι ac, αλλιώς η συνεχής ροή ηλεκτρονίων προς την μία κατεύθυνση, αδυνατίζει το ένα ηλεκτρόδιο (-) και πεθαίνει τελείως η λάμπα.