Παράθεση Αρχικό μήνυμα από katestramenos Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να είμαι ειλικρινής μου έχει καεί το κολλητήρι και δεν έχω προλάβει να αγοράσω ακόμη καινούριο...Το μόνο που έχω διαθέσιμο αυτήν την στιγμή είναι ένα 12V/8W....Λες να δοκιμάσω μ'αυτό ή μπορεί να κάνω καμιά ζημιά στην πλακέτα???
Με 8W δεν θα καταφέρεις και πολλά. Αγόρασε έαν κολλητήρι με περισσότερα watt. Με αυτό που έχεις μπορεί να κάνεις ζημιά αν προσπαθήσεις να βγάλεις με "βια" πυκνωτές που δεν θα μπορεί το κολλητήρι σου να αποκολλήσει σωστά