
Αρχικό μήνυμα από
katestramenos
Για να είμαι ειλικρινής μου έχει καεί το κολλητήρι και δεν έχω προλάβει να αγοράσω ακόμη καινούριο...Το μόνο που έχω διαθέσιμο αυτήν την στιγμή είναι ένα 12V/8W....Λες να δοκιμάσω μ'αυτό ή μπορεί να κάνω καμιά ζημιά στην πλακέτα???