Έχεις απόλυτο δίκιο … αύριο θα προμηθευτώ , είναι αυτά τα βασικά που πρέπει να εχει κάποιος για να κάνει σωστά τι δουλεία αλλιώς πάντα θα υπάρχουν αμφιβολίες για το αν έγιναν σωστά
Έχεις απόλυτο δίκιο … αύριο θα προμηθευτώ , είναι αυτά τα βασικά που πρέπει να εχει κάποιος για να κάνει σωστά τι δουλεία αλλιώς πάντα θα υπάρχουν αμφιβολίες για το αν έγιναν σωστά