Καλησπερα σας

Εχεις δικιο για τον Μ/Τ, δικο μου το λαθος. Τελικα μετα απο 2-3 δρομολογια σε Κατουμα, Βενιερη και Μαρκιδη καταφερα και βρηκα τα τρανζιστορ και την γεφυρα που αλλαχτηκε προληπτικα.
Η σσκυη δουλεψε κανονικοτατα αλλα πολυ φοβαμαι το θα καει παλι διοτι τα τρανζιστορ ψηνονται (θα το δω με πατεντα)

Κοστος επισκευης: ~11€

Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας
Δημητρης