-
Παιδια θα ηθελα να αναφερω την αψογη συμπεριφορα που ειχα απο την dell με λιγη ταλαιπωρια βεβαια:αγορασα ενα studio 1535 μετα απο μηνες εσβησε οτανπατουσες να αναψει ακουγονταν ενα κλακ και σβηνε.Περνω τηλ την εξυπηρετηση πελατων αναφερω το προβλημα μουλενε μαλλον μητρικη αυριο το πρωι θα την εχεις και θαρθεις τεχνικος στο χωρο σου ετσι και εγινε,ερχεται ο τεχνικος μπαινει η μητρικη μια απο τα ιδια.Τηλεφωνο απο τον τεχνικο θα στειλουμε αλλη μητρικη αυριο,ερχεται η μητρικη αλλα τεχνικος δεν ηρθε δεν του ειχε εντολη ελεγε,μετα απο 2μερες τεχνικος απο πατρα που συνεργαζοταν με τη cpi μπαινει η μητρικη τιποτα παλι,ελεγαν θα ρθει σκληρος αυριο μια απο τα ιδια παλι ουτε ξεκινουσε,μετα απο πολλες προσπαθειες βρισκει το οτι δεν ξεκιναει απο το dvd.Ξανα ο τεχνικος απο πατρα ερχεται μπαινει πανω ενταξει λεω συμβαινουν αυτα.Μετα απο καποια ωρα ο υπολογιστης κολουσε εβγαζε μπλε οθονη,ξανα τηλ το πρωι οπου απαιτησα αντικατασταση με καινουργιο οπου αλλαχτηκε με 1555 και ο πρωτος που ηρθε ειχε σπασμενη την οθονη και μετα εστειλαν και δευτερο.Αναφερω ολα αυτα οτι δεν ασχοληθηκα με το μαγαζι που αγοραστηκε αλλα κατευθειαν με την κατασκευαστρια εταιρεια,μετα απο 1χρονο παλι dell αγορασα.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης