Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη navar
    Μέλος
    Όνομα
    Kωνσταντίνος
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    τρικαλα
    Μηνύματα
    218

    Προεπιλογή

    προσπάθησε να επικοινωνήσεις κατευθείαν με την DELL ελλάδος !
    εκεί πεστους πόσο δυσφημίζονται απο την όλη υπόθεση , και δήλωσε με τρόπο και πονηρούλικα οτι είσαι έτοιμος να το "τρέξεις το θέμα " αν δεν γίνει η δουλειά σου !
    να είσαι πολύ ευγενικός αλλα παράλληλα και καυστικός.
    και να δείξεις πως έχεις τεχνικές γνώσεις και δεν πέφτεις θύμα !

    και θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα με την λίγο μεγαλύτερη τάση , αλλα δεν στο προτείνω στο laptop , εκτός και αν μπορείς να το ανοίξεις χωρίς να φανεί και προσπαθήσεις να κάψεις κανένα south/north chipset !

  2. #2
    Το avatar του χρήστη staaronis3
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Σταμάτης!
    Εγγραφή
    Apr 2006
    Περιοχή
    Ηράκλειο-Αθήνα
    Μηνύματα
    15

    Προεπιλογή

    @Xarry 70oC εννοούσα, δεν αντέγραψε τη μορφοποίηση.

    Επίσης λέω και ξαναλέω, πως ανεξάρτητα απο εγγυήσεις που δίνουν οι εταιρίες υπεύθυνος σύμφωνα με τον Ν3043/2002 για κάθε πραγματικό ελάτωμα είναι ο πωλητής και όχι η DELL και η κάθε DELL. Τα χτυπήματα τα προκάλεσε απ ότι λένε το ονομαζόμενο ως επίσημο service της DELL. Αν το είχα πάει εγώ απ ευθείας σε αυτούς (ή είχαν έρθει να το πάρουν) τι θα γινόταν;

  3. #3
    Το avatar του χρήστη Λυκιδευς
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Nov 2009
    Περιοχή
    Π φαληρο αθηνα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    και που θα καταληξει η καταγγελια;θα δικαιωθει η απλα γινεται για την τιμη των οπλων;
    Υπάρχουν νύχτες που οι λύκοι είναι σιωπηλοί και το φεγγάρι μόνο ουρλιάζει...
    http://greek-electrical-engineer.blogspot.com/

  4. #4
    Το avatar του χρήστη staaronis3
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Σταμάτης!
    Εγγραφή
    Apr 2006
    Περιοχή
    Ηράκλειο-Αθήνα
    Μηνύματα
    15

    Προεπιλογή

    Λοιπών μη ξαναπω τα ίδια και τα ίδια. Δεν ήθελα να μπλέξω με courier κλπ κλπ, και γι αυτούς που λένε ότι έρχετε τεχνικός στο χώρο μου είναι άλλη υπηρεσία που δεν την είχα, που όμως γι αυτό θα αγόραζα Dell, και αν (πρώτα ο Θεός) φύγω στο εξωτερικό, πάλι γι αυτό το λόγο θα αγοράζω Dell.
    Για το service tag που το πληκτρολογούν αλλάζουν κλπ κλπ δεν ξέρω αν ισχύει. Παλιά το αγόραζες ως έξτρα υπηρεσία και ήταν ανεξάρτητο απο τους σειριακούς αριθμούς του μηχανήματος. Τώρα δεν υπάρχει άλλος αριθμός πέρα απο αυτόν. Άνοιξα το Dell Latitude D600, έτρεξα το Pc Wizzard και πουθενά δεν είδα αυτό το Service Tag, αλλά έναν άλλο αριθμό. Επίσης το έκανα κυριολεκτικά βίδες, (μόνο την οθόνη που δεν έλυσα), κάθε κομματάκι χωριστά, και σε αυτό υπήρχαν 15000 αυτοκόλητα με σειριακούς αριθμούς, όμως το συγκεκριμένο είχε κανονικά ώς μηχανημα σειριακό αριθμό. Το 1557 δεν έχει άλλο αυτοκόλητο πέρα απο αυτό του Service Tag που να αναφέρει σειριακό αριθμό.

    navar, είχα ήδη κάνει παραγγελία 10 κυβικά υγρό άζωτο, να έχω για όλη τη χρονιά

    aquasonic, βασικά 70 βαθμοί κελσίου ήταν σε idle, με όχι 100% φουλ φορτίο ανέβαινε 95 βαθμούς κελσίου.

    Τέλος, (για σένα Λυκιδευς) θέλω να σας πω πως η όλη ταλαιπωρία σχεδών έλαβε τέλος, αφού αύριο θα πάω το μηχάνημα και θα εκδωθεί πιστωτικό στα χρήματα που το αγόρασα. Λέω σχεδων γιατί έχω να περπατήσω ~500-700 μέτρα να πάω στην courier να πάρω το κουτί του που μου στείλανε που είχε μήνει Κρήτη (ω, ναι, ή εγώ ή το κουτί θα χωρούσαμε εδώ οπότε είχε μήνει κάτω), και άλλα τόσα να πάω στη στάση του λεωφορείο και μετά άλλα τόσα απο την άλλη στάση στο Multirama.

    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Το θέμα θα ήθελα να μήνει, ώστε να μπορούν και άλλοι να δουν την (για αρκετούς βλακώδη) ιστορία μου.

  5. #5

    Προεπιλογή

    όταν κάτι είναι σε εγγύηση οπότε δεν πληρώνεις ανταλακτικό το παλαιό εξάρτημα το κρατάει η εταιρεία δεν σου το δίνει.
    Η Dell έχει εξαιρετικό Service αλλά το On-site δεν ισχύει σε όλα τα Μοντέλα οπότε όταν αγοράζεις (ανεξάρτητα αν είναι dell ή όχι) πρέπει να ελέγχεις τι εγγύηση σου παρέχει. (προσωπικά είμαι fan της Dell αλλά πρέπει κανείς να παρεις με on-site εγγύηση οπότε πράγματι έρχεται ο τεχνικός στο χώρο σου).
    Πάντως πάντα μπορει να τύχει να μη γίνει σωστό Service και να πρέπει να επιστρέψει... Το laptop συγγενικού προσώπου (οχι dell) πήγε 3 φορές στο service για να εντοπιστεί η βλάβη γιατί πραγματικά δεν την εμφάνιζε συνέχεια...

  6. #6

    Προεπιλογή

    Είναι πάντως... σπάσιμο να αγοράσεις ένα καινούργιο ηλεκτρονικό ότι και να είναι αυτό και να τρέχεις στο service, όπου δεν ξέρεις τι του κάνουν, πως θα το κάνουν κλπ. και το χειρότερο να στο επιστρέφουν με γρατζουνιές και κασταβιδιές... Είναι αυτό που λέμε έπεσες στην περίπτωση αλλά όπως και να το κάνουμε... συμβαίνει! Πρόσφατα έτρεχα στην αντιπροσωπεία ενός ράδιο/CD αυτοκινήτου επειδή ο εγκαταστάτης αποφάνθηκε πως είναι προβληματικό... Άντε πήγαινελα και το κρατήσαν 15 ημέρες αφού είχε παρέλθει το 10ήμερο αντικατάστασης (DOA: Dead On Arrival) για να μου πούνε πως δουλεύει κανονικά και να μου επιδείξουν μπροστά στα μάτια μου την καλή του λειτουργία! Και αν πάει το μυαλό σας ότι το πήγα σε καμία 'τρύπα' να γλιτώσω κανένα cent κάνετε λάθος: το πήγα σε μεγάλο πολυκατάστημα για εγγυημένη (!) εγκατάσταση. Ο πιτσιρικάς εγκαταστάτης εκεί στο ημιυπόγειο πέρα της συγκέριμενης διάγνωσης, αμίλητος και μάλλον αδιάφορος με την έννοια ότι απέπνεε ότι το κάνει αγγαρεία δυστυχώς είναι η βιτρίνα του καταστήματος στον πελάτη σε ότι αφορά τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις...! Ας τον χαίρονται, εγώ δεν ξαναπατάω εκεί!

    Χαιρετώ

  7. #7
    Το avatar του χρήστη jimk
    Μέλος
    Όνομα
    dimitris
    Εγγραφή
    Sep 2004
    Περιοχή
    space
    Μηνύματα
    64

    Προεπιλογή

    το laptop σου δεν πρεπει να πηγε στν dell το ανοιξαν στα mulitrama!επρεπε απο την αρχη να πηγενες στην dell!κριμα παντως!

  8. #8
    Το avatar του χρήστη cloud_constructor
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    cloud constructor
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθηνα ΚΑΙ εγω
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Να στειλεις email στην παγκοσμια dell και να πεις τα παντα.. το πολυ πολυ η εταιρεια - αντιπροσωπια να χασει την αντιιπροσωπια...Ετσι ειχε γινει παλια με ενα πολυκαναλο που ειχα παρει και δε μου το φτιαχνανε γιατι ηθελε μια διαδικασια με zip drive , και μου ελεγαν να αγορασω ολοκληρωμενα με νεο bios για να δουλεψει μια καρτα δυκτιου , και μου ζηταγανε και ποσα λεφτα , ενω στο παγκοσμιο site της εταιρειας ελεγε οτι ειναι δωρεαν , το εστειλα να ρωτισω αν υσχιει παντου αυτο το δωρεαν κ με το μου ειπαν ναι παντου εστειλα σεντονι με τα παντα και την επομενη μερα μας πηρανε απο την ελληνικη εταιρεια να μας κανουν παραπονα γιατι τους ξεχεσανε απο αμερικη..

    ως δια μαγειας 2 μερες μετα το πολυκαναλο δουλευε και χωρις να πληρωσουμε...

    για τσεκαρε το

  9. #9
    Το avatar του χρήστη button
    Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Λαγκαδας Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    52

    Προεπιλογή

    εγώ πλέον αποφεύγω τα service οτι μπορώ να κάνω μόνος
    Nokia 3250 / 6280 / N97mini
    <Mastech MS8268>

  10. #10
    Το avatar του χρήστη johnkou
    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αιτωλικό
    Μηνύματα
    759

    Προεπιλογή

    Παιδια θα ηθελα να αναφερω την αψογη συμπεριφορα που ειχα απο την dell με λιγη ταλαιπωρια βεβαια:αγορασα ενα studio 1535 μετα απο μηνες εσβησε οτανπατουσες να αναψει ακουγονταν ενα κλακ και σβηνε.Περνω τηλ την εξυπηρετηση πελατων αναφερω το προβλημα μουλενε μαλλον μητρικη αυριο το πρωι θα την εχεις και θαρθεις τεχνικος στο χωρο σου ετσι και εγινε,ερχεται ο τεχνικος μπαινει η μητρικη μια απο τα ιδια.Τηλεφωνο απο τον τεχνικο θα στειλουμε αλλη μητρικη αυριο,ερχεται η μητρικη αλλα τεχνικος δεν ηρθε δεν του ειχε εντολη ελεγε,μετα απο 2μερες τεχνικος απο πατρα που συνεργαζοταν με τη cpi μπαινει η μητρικη τιποτα παλι,ελεγαν θα ρθει σκληρος αυριο μια απο τα ιδια παλι ουτε ξεκινουσε,μετα απο πολλες προσπαθειες βρισκει το οτι δεν ξεκιναει απο το dvd.Ξανα ο τεχνικος απο πατρα ερχεται μπαινει πανω ενταξει λεω συμβαινουν αυτα.Μετα απο καποια ωρα ο υπολογιστης κολουσε εβγαζε μπλε οθονη,ξανα τηλ το πρωι οπου απαιτησα αντικατασταση με καινουργιο οπου αλλαχτηκε με 1555 και ο πρωτος που ηρθε ειχε σπασμενη την οθονη και μετα εστειλαν και δευτερο.Αναφερω ολα αυτα οτι δεν ασχοληθηκα με το μαγαζι που αγοραστηκε αλλα κατευθειαν με την κατασκευαστρια εταιρεια,μετα απο 1χρονο παλι dell αγορασα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας