Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: BRANDT 36292τ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Κοίτα και την αντίσταση στο σχεδιο του Γιώργου, αλλά καθάρισε και τα πόδια της οθόνης, ίσως να θέλουν σφίξιμο και οι υποδοχές της βάσης.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη takisegio
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Αιγιο
    Μηνύματα
    828

    Προεπιλογή

    τα ποδια και η βαση της οθονης ειναι οκ.Ποια αντισταση να κοιταξω;;

  3. #3
    Το avatar του χρήστη takisegio
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Αιγιο
    Μηνύματα
    828

    Προεπιλογή

    καλησπερα,εχασα και τον ηχο,αυξομοιονωντας την ενταση εχω βομβο στο ηχειο.Μηπως ειναι για κλωτσες;;πως ειναι δυνατον να εχω τασεις κανονικες χωρις εικονα;;;;;

  4. #4
    Το avatar του χρήστη takisegio
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Αιγιο
    Μηνύματα
    828

    Προεπιλογή

    Ο ενοχος βρεθηκε G2 45V οποτε θελει αλλαγη Μ/Τ υψηλης.αν εχει καποιος να μου στειλει τον ευχαριστω πολυ

  5. #5
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Το G2 τι σχέση έχει με τη φωνή, και τα νήματα????

  6. #6
    Το avatar του χρήστη takisegio
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Αιγιο
    Μηνύματα
    828

    Προεπιλογή

    Διορθωση,φωνη εχω αλλα οχι εικονα.Δεν ειπα οτι εχει σχεση το g2 me νηματα και φωνη.Το g2 μετρηθηκε και ειναι 33-40V.κανονικα πρεπαι αν ειναι πανω απο 250V.Eπισης και οι υπολοιπες τασεισ στο πλακεκατι εναι μικρες.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη takisegio : 11-10-10 στις 01:47

  7. #7
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Το μετράς κατευθείαν στο καλώδιο ή στο πόδι οθόνης??, μεσολαβεί αντίσταση, πυκνωτής. Παίξε λίγο με το ποτενσιόμετρο.


    Η τάση υ1 είναι κανονική?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας