οκ βρήκα σχέδια στο ιντερνετ, λέει για λαμπίτσα 20βολτ.. θα πάω αύριο σε μαγαζί ηλεκτρονικών να ρωτήσω αν υπάρχει
οκ βρήκα σχέδια στο ιντερνετ, λέει για λαμπίτσα 20βολτ.. θα πάω αύριο σε μαγαζί ηλεκτρονικών να ρωτήσω αν υπάρχει
Όποιος χαμογελάει ,όταν όλα γύρω του πάνε στραβά
σίγουρα έχει σκεφτεί κάποιον για να ρίξει το φταίξιμο...
------------------------------------------------
Τα πράγματα είναι απλά.
Tο μπέρδεμα είναι να το καταλάβεις..