Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 45

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    ΚΥΡΙΑΚΟΣ 69

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kefkos Εμφάνιση μηνυμάτων
    δν εγινε τπτ και δυστηχως πρεπει να κουβαλήσω την κουμουτσα μεχρι τον μαστορα...ασηκωτη ειναι βρε παιδια!
    Να λες και δόξα το Θεό που έχει η Λάρισα σέρβις από SONY ... φιλαράκι.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη Γιώργος 231
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Aug 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη /
    Μηνύματα
    20

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kefkos Εμφάνιση μηνυμάτων
    δν εγινε τπτ και δυστηχως πρεπει να κουβαλήσω την κουμουτσα μεχρι τον μαστορα...ασηκωτη ειναι βρε παιδια!
    Αφου δεν εγινε τιποτα, τοτε δεν ειναι μαγνητισμενη η οθονη.
    Αν ηταν θα ειχες λυσει το προβλημα.
    Αρα πολυ σωστα, θα πας στο σερβις, αρα, βαλε ζωνη στην μεση .... και μην ξεχνας ....
    υπαρχει και το voltaren

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας