να εχεις γινει ηλεκτρονικος με αυτο τον τροπο μονο καλα θα ηταν .... μια και δεν ξερεις απο οτι δειχνει γενικα να εισαι προσεκτικος ...καποιες τασεις εκει μπορει να εχουν αντιθετη αποψη ....
να εχεις γινει ηλεκτρονικος με αυτο τον τροπο μονο καλα θα ηταν .... μια και δεν ξερεις απο οτι δειχνει γενικα να εισαι προσεκτικος ...καποιες τασεις εκει μπορει να εχουν αντιθετη αποψη ....