type:22CE2261/025
αυτο γραφει απο πισω
type:22CE2261/025
αυτο γραφει απο πισω
το σασι αυτο ειναι το 2α σε τι κατασταση βρισκεται η μπαταρια της μνημης;
ιδεα δεν εχω
πως μπορω να το τσεκαρω?
Έχει χιόνια/παραμορφωμένο ήχο ή η εικόνα είναι μόνο θολή??
Αν ήταν η μπαταρία θα έχανε τα κανάλια κατά το κλείσιμο της συσκευής.Η βλάβη αυτή θυμίζει η χαλασμένο tuner (ολίσθηση) η αυτό που ανάφερε ποιο πάνω ο φίλος χαλασμένος πυκνωτής.
οταν "ζεσταθει" εχει κρυσταλινη εικονα κ ηχο!!!
απλα θελει το χρονο της
μεχρι ομως να ζεσταθει καθε καναλι εχει το δικο του προβλημα
στην αρχη το 90% ΔΕΝ εχουν ηχο σε 5 λεπτα τα μισα εχουν ηχο σε 20 τα περισσοτερα εχουν ηχο κ σε κανα μισαωρο+ ολα εχουν ηχο
η κατασταση βελτιωνεται σταδιακα στη αρχη ο ηχος ειναι διακοπες κ στο τελος ολα ειναι ....αψογα
η εικονα
σε καποια εχει χιονια σε αλλα τρεμοπαιζει η εικονα σε αλλα ειναι σαν να εχει πολυ κακη refresh rate
εαν ζεσταθει κ παιζει κανονικα τη κλεισω για μισο λεπτο
χρειαζεται παλι ολη αυτη η ωρα για να λειτουργισει χωρις προβλημα
Καλημερα αν η tv εχει διπλα στο τιουνερ ενα μεταλλικο κουτι εκει ειναι η if πολυπιθανο να εχεις προβλημα στους ηλεκτ/κους.τα λεμε
Αν μπορείς μέτρα στο πιν 11 του τιούνερ να δεις αν/πόσο μεταβάλλεται η τάση κατά προτίμηση σε ψηλά κανάλια, επίσης ότι βρίσκεις τα 12Β κ 5Β στο τιούνερ και είναι σταθερά.
ευχαριστω για το χρονο σας κ τις απαντησεις σας!
απλα ειμαι ολιγον τι -για να μη πω πολυ- ασχετος με το θεμα αρα θα ηθελα να μου τα λετε καπως πιο....απλα!
προφανως ανοιγω το πισω καπακι της κ....πως αναγνωριζω το tuner k το if?!
βρισκω το tuner, ποια ειναι τα ψηλα καναλια?!Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1
τα 12Β κ 5Β τι ειναι κ πως τα βρισκω?
WD40 κανει ή καμια σχεση?Αρχικό μήνυμα από dimitris_p
πως ακριβως θα εντοπισω τον "ενοχο" πυκνωτη με το σπρει?
ευχαριστω ξανα!!!!