Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αλέκος
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη/Χαλκιδική
    Μηνύματα
    15

    Προεπιλογή

    θα βαλω τους δυο παραληλα για να ειμαι στα 8...Τριτος ε?Κοιτα να δεις και ο τυπος ηθελε να τον πεταξει!Βεβαια απο τοτε τα πραγματα εχουν αλλαξει κι εχουν βγει καλυτερα μηχανηματα νομιζω... Οντως η μη χρηση προκαλει μεγαλυτερες φθορες...

  2. #2
    Το avatar του χρήστη papkir
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    203

    Προεπιλογή

    μπραβο παιδια πολυ χαρηκα που και καποιος αλλος εχει τον ιδιο ενισχυτη , αν ειναι ευκολο θα ηθελα κι εγω το σερβις μανουαλ η το σχηματικο , γιατι κι εγω εχω εναν ρα-820 αχ ξεχασμενο και σκετομαι να τον επισκευασω , βεβαια ο δικος μου ειναι νεκρος αλλα πιστευω οτι αξιζει μια προσπαθεια για ...ανασταση
    ευχαριστω
    η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη

Παρόμοια Θέματα

  1. Επισκευη ενισχυτη ΑΚΑΙ ΑΜ-49
    από pavlakis στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-06-08, 15:52
  2. Επισκευη ενισχυτη jukebox
    από papkir στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-02-07, 16:39
  3. Xbox-επισκευη
    από Kraig στο forum Παιχνιδομηχανή
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-01-06, 15:45
  4. Επισκευη TV
    από D-NAME στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-07-04, 16:06

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας