θα βαλω τους δυο παραληλα για να ειμαι στα 8...Τριτος ε?Κοιτα να δεις και ο τυπος ηθελε να τον πεταξει!Βεβαια απο τοτε τα πραγματα εχουν αλλαξει κι εχουν βγει καλυτερα μηχανηματα νομιζω... Οντως η μη χρηση προκαλει μεγαλυτερες φθορες...
θα βαλω τους δυο παραληλα για να ειμαι στα 8...Τριτος ε?Κοιτα να δεις και ο τυπος ηθελε να τον πεταξει!Βεβαια απο τοτε τα πραγματα εχουν αλλαξει κι εχουν βγει καλυτερα μηχανηματα νομιζω... Οντως η μη χρηση προκαλει μεγαλυτερες φθορες...
μπραβο παιδια πολυ χαρηκα που και καποιος αλλος εχει τον ιδιο ενισχυτη , αν ειναι ευκολο θα ηθελα κι εγω το σερβις μανουαλ η το σχηματικο , γιατι κι εγω εχω εναν ρα-820 αχ ξεχασμενο και σκετομαι να τον επισκευασω , βεβαια ο δικος μου ειναι νεκρος αλλα πιστευω οτι αξιζει μια προσπαθεια για ...ανασταση
ευχαριστω
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη