Ο ενισχυτής αυτός είναι πολύ καλό κομμάτι. Το 1980 το περιοδικό "ήχος" τον είχε βγάλει 2ο ή 3ο στα τεστ. Το περιοδικό το έχω ακόμη αλλά είναι μαζεμένο με άλλα. Αν κάποια στιγμη το βρώ θα ανεβάσω το σχετικό δημοσίευμα. Τον έχει ένας φίλος μου και ακόμη δουλεύει. Ήθελα να τον πάρω κι εγώ αλλά τελικά πήρα τον RA-1000 με το ενσωματομένο εκουαλάιζερ των 8 περιοχών, ισχύος 2Χ40 βαττ RMS (flat με το εκουαλάιζερ στο οφφ), τον οποίο ο "ηχος" είχε βγάλει 1ο στα τεστ. Τελικά η φθορά από τη μη χρήση είναι μεγαλύτερη από τη φθορά από τη χρήση.
θα βαλω τους δυο παραληλα για να ειμαι στα 8...Τριτος ε?Κοιτα να δεις και ο τυπος ηθελε να τον πεταξει!Βεβαια απο τοτε τα πραγματα εχουν αλλαξει κι εχουν βγει καλυτερα μηχανηματα νομιζω... Οντως η μη χρηση προκαλει μεγαλυτερες φθορες...
μπραβο παιδια πολυ χαρηκα που και καποιος αλλος εχει τον ιδιο ενισχυτη , αν ειναι ευκολο θα ηθελα κι εγω το σερβις μανουαλ η το σχηματικο , γιατι κι εγω εχω εναν ρα-820 αχ ξεχασμενο και σκετομαι να τον επισκευασω , βεβαια ο δικος μου ειναι νεκρος αλλα πιστευω οτι αξιζει μια προσπαθεια για ...ανασταση
ευχαριστω
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη