Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15
    Το avatar του χρήστη gep58
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    267

    Προεπιλογή

    Να του κάνουμε καμιά μοντα για να φορτίζουμε της 12βολτες του αυτοκινήτου δεν γίνετε να υποθέσω?
    Γιώργο,
    όπως σου είπα και σε προηγούμενο post (#26) και σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις σου, αφού τον έχεις που τον έχεις τον μετ/στή και για λόγους πειραματισμού μπορείς να ακολουθήσεις το σχέδιο της παρακάτω εικόνας.
    Αν μη τι άλλο, μια μπαταρία 12V-50Ah θα την φορτίσει κανονικά.

    gep58
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
    Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας