Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nupogodi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε Γιωργο εχουμε και λεμε:vια τα 12βολτθεση διακοπτη και πολυμετρο στο dc μετρησες6,4βολτdc:Vdc=Vo/π=>Vdc*π=6,4*3,13=20,096voltμετα κανω το εξης:
    Vrms=Vo/riza2=>Vrms=20,096/1,414=14,2voltΕτσι υπολογιζω την ταση δευτερυοντος του μ/σ η οποια συμφωνα με τους παραπανω υπολογισμους θα επρεπε να ειναι 14,2 βολτ που ειναι για το ενα τυλιγμα του μ/σ
    Παμε τωρα στη θεση ac του πολυμετρου για διακοπτη στα 12βολτ μετρησες 4,10βολτ Εχουμε και λεμε Vrms=Vo/2=>Vo=Vrms*2=>8,2volt ac.
    To αποτελεσμα θα επρεπε να ειναι για το Vo ιδιο οπως παραπανω αλλα δεν ειναι θα επρεπε να βρισκεις 10,48 βολτ.Αρα μπορει το πολυμετρο να εχει προβλημα η ο φορτιστης?
    Σημειωση οπου Vrms=Vo/2 ειναι η ενεργος ταση της ημιανορθωμενης τασης
    και Vμ=Vo/π η μεση τιμη της αυτα μετρας με το πολυμετρο στο ac και το dc αντιστοιχα.Αν μπορεις δανεισου το πολυμετρο ενος φιλου η πηγαινε το σε εναν μαστορα που φτιαχνει ηλεορασεις να σου κανει της μετησεις που εκανες γιατι με τους ιδιους υπολογισμους βρισκω προβληματα και για τα 24 βολτ
    Νίκο, τα συνηθισμένα ψηφιακά πολύμετρα στην κλίμακα DC είναι για μέτρηση σταθερών συνεχών τάσεων, και όχι μεταβαλλόμενων... Γι αυτό του είπα να μετρήσει κατευθείαν στην έξοδο του μ/ς...

  2. #2
    Το avatar του χρήστη power of sound
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Apr 2008
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    41

    Προεπιλογή

    Το πολυμετρο μου δεν νομίζω να έχει πρόβλημα για τη σε άλλες συσκευές μετράει κανονικά της τάσης (θα το κοιτάξω βέβαια). Άρα μάλλον έχει πρόβλημα ο φορτιστής. Να του κάνουμε καμιά μοντα για να φορτίζουμε της 12βολτες του αυτοκινήτου δεν γίνετε να υποθέσω?

  3. #3
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από power of sound Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πολυμετρο μου δεν νομίζω να έχει πρόβλημα για τη σε άλλες συσκευές μετράει κανονικά της τάσης (θα το κοιτάξω βέβαια). (Δεν είπα ότι το πολύμετρό σου είναι χαλασμένο, αλλά ότι δεν μπορεί να μετρήσει σωστά τη συγκεκριμένη τάση στην κλίμακα DC. Επίσης ξέχασα να πω ότι ακόμα και αν μπορούσε, έπρεπε να συνδεθεί και μια αντίσταση στην έξοδο του φορτιστή, και έτσι να γίνει η μέτρηση.) Άρα μάλλον έχει πρόβλημα ο φορτιστής. Να του κάνουμε καμιά μοντα για να φορτίζουμε της 12βολτες του αυτοκινήτου δεν γίνετε να υποθέσω?
    Θέλει αλλαγή ο μ/ς... Αλλά έτσι όπως είναι το κύκλωμα, μην περιμένεις επιδόσεις...

  4. #4
    Το avatar του χρήστη power of sound
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Apr 2008
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    41

    Προεπιλογή

    Οπότε φάγαμε άκυρο. Εντάξει δεν πειράζει. Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και σορρυ αν σας ζάλισα.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη gep58
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    267

    Προεπιλογή

    Να του κάνουμε καμιά μοντα για να φορτίζουμε της 12βολτες του αυτοκινήτου δεν γίνετε να υποθέσω?
    Γιώργο,
    όπως σου είπα και σε προηγούμενο post (#26) και σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις σου, αφού τον έχεις που τον έχεις τον μετ/στή και για λόγους πειραματισμού μπορείς να ακολουθήσεις το σχέδιο της παρακάτω εικόνας.
    Αν μη τι άλλο, μια μπαταρία 12V-50Ah θα την φορτίσει κανονικά.

    gep58
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
    Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη power of sound
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Apr 2008
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    41

    Προεπιλογή

    Δηλαδή Γιώργο με αυτό τον τρόπο θα μπορώ να φορτίζω και μπαταρίες πχ 12V 5A? Για την 50αρα που γράφεις πόσο περίπου χρόνο θα χρειάζεται? 10 ώρες λογικά?
    Μετά την γέφυρα η τάση πόσο περίπου θα είναι γιατί στο τύλιγμα 1-3 φέρνει 15V περίπου και φοβάμαι (ότι επειδή μετά την γέφυρα θα αυξηθεί από όσο γνωρίζω και άλλο) μην κάνει κανα μπαμ η μπαταρία και με πάρει κανα σκάγι. Να σε ρωτισω ο κύκλος με το χ μέσα που είναι παράλληλα με τα τυλίγματα 1-3 είναι λαμπάκι? (στα ηλεκτρολογικά τουλάχιστον αυτό ξέρω ότι συμβολίζει) γιατί αυτό που έχει πάνω είναι 220 και πάει απευθείας στην τροφοδοσία σε σειρά με το ON.

  7. #7
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Κάνε πρώτα το κύκλωμα του Γιώργου και αν η τάση πάει πάνω από 14,5 δοκίμασε να βάλεις εν σειρά με το πρωτεύων μια λάμπα 230V/100W ή πειραματίσου με διαφορετικά Βατ, ώσπου η τάση αντί 15 να γίνει ~14 να φορτίζεις 12/βολτες άφοβα

  8. #8
    Το avatar του χρήστη gep58
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    267

    Προεπιλογή

    πόσο περίπου χρόνο θα χρειάζεται? 10 ώρες λογικά?
    θεωρητικά έτσι είναι αν φορτίζει με 5Α
    ότι επειδή μετά την γέφυρα θα αυξηθεί από όσο γνωρίζω και άλλο
    μετά την γέφυρα δηλ. η DC τάση δεν αυξάνει στο συγκεκριμέμο κύκλωμα και εν κενώ θα είναι περίπου 14V.
    Όμως όπως προανέφερε και ο Φίλιππος δεν θα πάρεις σωστή ένδειξη στο ψηφιακό όργανο αν προσπαθήσεις να την μετρήσεις εν κενώ.
    Όταν συνδέσεις την μπαταρία, η τάση αυτή ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας θα πάρει μια τιμή και τότε μπορείς να την μετρήσεις πάνω στους πόλους.
    Μια πιο σωστή τάση του μετ/στή θα ήταν περίπου 14 με 14.5V όπως επεσήμανε ο Αποστόλης αλλά αυτό θα το δεις στη πορεία δηλ. αν δεις ότι λειτουργεί κάπου στα όρια μπορώ να σου πώ πως να την αλλάξεις, αν βέβαια έχεις όρεξη να το κάνεις.
    ο κύκλος με το χ μέσα... είναι λαμπάκι?
    σωστό... στις εικόνες είδα ότι έχει και ένα ενδεικτικό λαμπάκι που συνδέεται στο δευτερεύον του μετ/στή.

    Τα σημεία που πρέπει αρχικά να προσέξεις είναι να παρακολουθείς την τάση με το όργανο, το ρεύμα φόρτισης να μην περνάει τα 5Α και να παρακολουθείς την θερμοκρασία του μετ/στή με το χέρι ανά διαστήματα και αφού βγάζεις τον φορτιστή από την πρίζα κι όχι κλείνοντας τον διακόπτη που έχει.
    Αυτά για να βεβαιωθείς σε πρώτη φάση ότι το σύστημα λειτουργεί κανονικά.

    Αν η τάση φόρτισης είναι σωστή τότε κάπου στα 14,5V θα πρέπει να πέσει το ρεύμα φόρτισης κάτω από 1Α.

    Αυτά για την ώρα...
    gep58
    P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
    Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας