-
Σορρρυ αλλα σε πηρα στο λαιμο μου επρεπε μα μετρησεις με τον ενα ακροδεκτη του πολυμετρου στο πλην του φορτιστη και τον αλλο ακροδεκτη μια στο δεξι καλωδιο του διακοπτη εκει δηλαδη που ειναι η επαφη και μια στο αριστερο με βαση τις τιμες που μου δινεις πρεπει να βρεις 14,6Vac μεγιστο στο ενα καλωδιο του διακοπτη και 20,6 στην αλληγια τα 12 και 24 βολτ αντιστοιχα.Μια ερωτηση:μηπως κανεις μετρησεις φορτιζονας ματαρια και βγααζεις διαφορες τιμες?Εσυ παντως καντες χωρις μπαταρια.Απο οτι μου φαινεται παντως θα πρεπει να αφηνεις τις μπαταριες σου για πολλες ωρες να φορτιζονται ο πατερας μου εχει εναν παρομοιο αλλα με διπλη ανορθωση και τις αφηνουμε πανω απο 24 ωρες να φορτιζονται μονο τοτε φορτιζονται καλα στο λεω για να το ξερεις.Αν κανεις τις μετρησεις που σου ειπα και βρεις τις τιμες που σου ειπα τοτε ο φορτιστης θα πρεπει να δουλευει κανονικα.Σημειωση:σε μια πληρως φορτισμενη μπαταρια η ταση της ειναι 14,4V.Μια ακομα ερωτηση:
Ποσες ωρες χρειαζοταν ο πατερας σου για να τις φορτισει?Στο ξαναλεω αυτο γιατι εμεις που εχουμε εναν παρομοιο και μαλιστα μεγαλυτερου ρευματος χρειαζομαστε τουλαχιστο 24 ωρες για το φορτισμα των μπαταριων.
-
-
Επισης πρεπει να σου πω οτι εψαξα στο προσπεκτους του φορτιστη που εχουμε που ειναι παρομοιος με τον δικο σου και βρηκα οτι κανει για μπαταριες αυτοκινητων αλλα μην επιχειρησης να φορτισεις μικρη μπαταρια γιατι θα εχεις απροοπτα και επισης δεν κανει για μπαταριες φορτηγων.Επισης βρηκα καποιο προβλημα στις τιμες για ac που μετρας.Προς το παρον κανε τις μετρησεις που σου ειπα και νωρις το βραδυ πιστευω μα ειμαι ονλαιν για να μου πεις
-
-
Φίλε μου μήπως αν δοκιμάζεις να καθαρίσεις τα φύλλα του μετασχηματιστή εξωτερικά από την σκουριά με μια συρματοβουτσα η με σμυριδόχαρτο ανέβαζε λίγο τάση έστω και ένα βολτ θα κάνει την διαφορά λέω τώρα εγώ .
Επίσης στην είσοδο (στο πρωτεύον) δες αν έχεις 220v μήπως είναι λιγότερα ?
Αν και δεν αξίζει η κατασκευή αλά έτσι για να πούμε ότι βρήκαμε την βλάβη.
Τέλος το πολύμετρο σου είναι αξιόπιστο ?
-
-
-
-
Κανε τις μετρησις κατευθειαν στα δευτερευοντα τυλιγματα του μ/σ μπας και βρεις αυτα που σου ειπα.Αναρωτιεμαι μηπως το πολυμετρο σου εχει ελαττωμα?
-
-
Ρower of sound, έτσι όπως έχει το κύκλωμα, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις συνηθισμένο πολύμετρο για να μετρήσεις την τάση εξόδου του φορτιστή. Καλύτερα να μετρήσεις την AC τάση πριν τη δίοδο με το πολύμετρο στην κλίμακα των V AC.
Νemmessis, αυτό που λες για το μερικό βραχυκύκλωμα των σπειρών του μ/ς και το πώς προκαλείται αυτό, είναι σωστό. Όμως, ένας μ/ς με αυτή τη βλάβη θα έβγαζε καπνούς μετά από 5 - 10 sec λειτουργίας. Άρα, μάλλον δεν είναι αυτό το πρόβλημα.
Jimcarvo, το αν μπορείς να βραχυκυκλώσεις για λίγο ένα τροφοδοτικό DC εξαρτάται από το ίδιο το τροφοδοτικό. Π.χ. μπορείς να το κάνεις σε ένα ασταθεροποίητο πακάκι των 300mA, αλλά όχι σε ένα τροφοδοτικό PC! Επίσης το ρεύμα βραχυκυκλώματος που θα δεις δεν είναι το ίδιο με το ρεύμα που μπορεί να σου δώσει το συγκεκριμένο τροφοδοτικό υπό την ονομαστική τάση εξόδου!
Νupogodi, ένας φορτιστής που προορίζεται για μπαταρίες 20Ah, μπορεί να φορτίσει και μπαταρίες των 50Ah, απλώς η φόρτιση θα διαρκέσει περισσότερο χρόνο.
Jeronimo, το καθάρισμα των φύλλων του μ/ς από σκουριά, δεν θα έχει καμιά επίδραση στην τάση εξόδου του.
-
-
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης