ευχαριστω για το πμ αλλα θα ηθελα να μη την αναλαβω εγω ωστε να μηνθεωρηθει οτι μεσα απο το φορουμ 'ψωνιζω" πελατες
Θα σε παρακαλουσα να κοιταξεις καπου αλλου
και παλι ευχαριστω
ευχαριστω για το πμ αλλα θα ηθελα να μη την αναλαβω εγω ωστε να μηνθεωρηθει οτι μεσα απο το φορουμ 'ψωνιζω" πελατες
Θα σε παρακαλουσα να κοιταξεις καπου αλλου
και παλι ευχαριστω