Καλησπερα,κανε εναν ελεγχο και στους μ/τ/ς το panel που φωραει ειναι LG.PHILIPS?Ααν ναι τοτε νομιζω υπαρχουν και ξεχωριστα τα inverter.τα λεμε.
Καλησπερα,κανε εναν ελεγχο και στους μ/τ/ς το panel που φωραει ειναι LG.PHILIPS?Ααν ναι τοτε νομιζω υπαρχουν και ξεχωριστα τα inverter.τα λεμε.