-

Αρχικό μήνυμα από
mystaki g
εδω τι εχεις
το κύκλωμα που ανέβασες είναι μόνο του inverter.
To πρόβλημα είναι στο τροφοδοτικό της πλακέτας του controller
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης