αρα τα υπολοιπα καναλια (alpha ant1 κτλ) δεν θα χω εικονα,αν ειναι οκ ο δεκτης ,το service δεν το γλυτωνω δηλαδη,τεσπα, ευχαριστω για τις πληροφοριες,
ασχετο με το ολο αλλα οι lcd tv υπαρχει η δυνατοτητα να συνδεθουν με pc και να πειραχτουνε?