Καλημέρα σας.
Καταρχήν να πω ότι ακόμα δεν έχω ευκαιρήσει να κοιτάξω περισσότερο την τηλεόραση, ωστόσο για ότι νεώτερο θα σας ενημερώσω. Μετά από μια κουβέντα με τον φίλο Νίκο από Λάρισα που τον ευχαριστώ για την προσφορά του να βοηθήσει, καταλήξαμε ότι εφόσον η τιβι δεν έχει καν osd, αλλά μόνο ράστερ, κάτι πρέπει ενδεχομένως να συμβαίνει στο κύκλωμα εισόδου του επεξεργαστή που παίρνει την τάση flyback από την υψηλή.
vagionline λογικά αν ο ενισχυτής RGB την είχε φάει δεν θα πρέπει να είχα ούτε ραστερ,βέβαια όλα είναι πιθανά γι αυτό και άνοιξα το θέμα για να πάρω και τις απόψεις περισσότερων συναδέλφων.




Απάντηση με παράθεση