καλημερα ευχαριστω για το ενδιαφερον,τελικα βρηκα τις ζενερ ηταν 9,1βολτ αλλαξα το τραντζιστορ και τουσ πικνωτεσ στο τροφοδωτικο και δουλεψε κανονικα.ειδη την πηγα στο πελατη.ευχαριστω πολυ.
καλημερα ευχαριστω για το ενδιαφερον,τελικα βρηκα τις ζενερ ηταν 9,1βολτ αλλαξα το τραντζιστορ και τουσ πικνωτεσ στο τροφοδωτικο και δουλεψε κανονικα.ειδη την πηγα στο πελατη.ευχαριστω πολυ.