to bu1508dx τρανζιστορ υψηλής είναι οκ το μετρησα.
to bu1508dx τρανζιστορ υψηλής είναι οκ το μετρησα.
το but 12 δεν το εχω εντοπίσει ακόμα
Χρηστο καλημερα και χρονια σου πολλα.
Τσεκαρισε C2445 1n5 C2450 680n κοντα στο τραωζιστορ οριζοντιου.Ελενχος επισεις C2569,C2448 47uF\160V
Οκ Μανόλη ευχαριστώ πολύ ,τώρα ξαναδοκίμασα το bu1208dx τρανζίστορ υψηλής και είδα ότι εκπομπός -συλλέκτης έχει μηδενική αντίσταση ,άρα έχουμε πρόβλημα έτσι δεν είναι;.